Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Studie riktad mot familjer med barn med funktionsnedsättning av Augur­2­013 Efterlys­ning - media 1,1k 0   Regeringen vill förbättra de insatser från samhället som barn och unga med funktionsneds... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vad tycker du om Halloween? av Folkm­i­nnesa­r­kivet Efterlys­ning - media Folkminnesarkivet
Äldre 4 Nov 14:27
2,3k 9 Snart är det Halloween! Vad tycker du om traditionen? Firar du själv Halloween? Har du fåt... Efterlys­ning - media Folkm­i­nnesa­r­kivet Äldre 4 Nov 14:27
9
2,3k
Jag söker dig som inte vågade vända dig till en vuxen av Isabe­l Journ­a­list Efterlys­ning - media 1,1k 0 Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Jag behöver noter till Lisa Nilssons "Handens f av oddp3­t­ra Efterlys­ning - media Hanna7401
Äldre 1 Nov 22:45
1,4k 1 Någon som vet var man kan hitta denna? Inte lemarcs. Har letat som en tok o ska ha de till... Efterlys­ning - media Hanna­7­401 Äldre 1 Nov 22:45
1
1,4k
Tv inspelning - Behöver du hjälp komma på fötter igen? av Endem­o­l Efterlys­ning - media Endemol
Äldre 29 Oct 10:14
1,2k 1 Vi söker medverkande till ett nytt Tv-program. Hej! Vi söker efter människor som tappat mo... Efterlys­ning - media Endem­o­l Äldre 29 Oct 10:14
1
1,2k
Bebis sökes till medverkan i Biofilm av Stati­s­t Bebis Efterlys­ning - media Sthlm Cicci
Äldre 28 Oct 21:58
1,3k 3 Hej. Vi på B-reel söker efter en bebis för medverkan i filmatiseringen av Klas Östergr... Efterlys­ning - media Sthlm Cicci Äldre 28 Oct 21:58
3
1,3k
Att förlora oskulden av Sasch­a Alexa­n­dra Efterlys­ning - media 1,3k 0 Till en artikel i SOLO söker jag nu dig (tjej) som har lust att berätta om när du blev av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
5:2 - helgtips av Åsa journ­a­list Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, jag skriver en artikel som ska publiceras till jul och handlar om hur man kan lägga u... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Avhoppare från sekter sökes till gymnasiearbete av emeli­e­beng Efterlys­ning - media 2,2k 0 Hej! Jag och min kompis håller på med ett gymnasiearbete rörande sekter av olika slag.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,2k
" Arga doktor" av oana Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag skulle vilja uppmärksamma Facebook gruppen " Vi som vill att SVT fortsätter med progra... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Förälder till en ”tweenie”? Intervju? av Krydd­a­n Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, jag heter Anna Lagerblad och arbetar som journalist på Svenska Dagbladet. Jag skr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Om det fanns en speciell barnmjölk med extra kalcium och vitaminer för barn mellan 1-12 år, skulle du köpa den? av Starg­i­rlie Efterlys­ning - media Selfish Geene
Äldre 15 Oct 22:16
1,6k 3 Hej  Jag gör en undersökning för en skoluppgift där vi ska lansera en ny produkt. Det ha... Efterlys­ning - media Selfi­s­h Geene Äldre 15 Oct 22:16
3
1,6k
Test av alternativa knappsatser av Stude­n­t på DSV inom SU Efterlys­ning - media Student på DSV inom SU
Äldre 14 Oct 21:51
1,5k 1 Hejsan! Vi efterlyser deltagare till ett webbaserat experiment som handlar om alternati... Efterlys­ning - media Stude­n­t på DSV inom SU Äldre 14 Oct 21:51
1
1,5k
pappa som haft förlossningsdepression sökes! av Lotta 085 Efterlys­ning - media 1,4k 0 Reporter på radio söker pappa för radiointervju. Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Haft en pinsam/dålig dejt? Till artikel i tjejtidning av Sasch­a Alexa­n­dra Efterlys­ning - media 1,4k 0 Till en artikel i en av Sveriges största tjejtidning söker jag nu dig som haft en dålig el... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Delta i studie av Linda och Susan­n­a Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Vi skriver uppsats vid Uppsala Universitet (Psykoterapeutprogrammet) om träning, m... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Lärarnas tidning söker blyg tjej/kille av Karin Lindg­r­en Efterlys­ning - media 1,4k 0 Jag heter Karin Lindgren och är journalist på Lärarnas tidning. Vi har en sida som heter &... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Intervjupersoner som levt i familjehem sökes av Droni Efterlys­ning - media Mems
Äldre 4 Oct 08:23
1,2k 1 Hej! Vi är två tjejer som går vårt tredje år på socionomlinjen på Södertörns högskola. Vi... Efterlys­ning - media Mems Äldre 4 Oct 08:23
1
1,2k
vart hittar man någon som kan sticka? av Zayco Efterlys­ning - media Zelyka
Äldre 2 Oct 15:30
2,4k 3 vart hittar man någon som kan sticka mössor m.m ?  Efterlys­ning - media Zelyk­a Äldre 2 Oct 15:30
3
2,4k
studie för ofrivilligt barnlösa i gbg-regionen av socio­n­omstu­d­enter Efterlys­ning - media mortilltre
Äldre 29 Sep 14:39
1,2k 3 Hej Vi söker dig i göteborgsregionen som har erfarenhet av ofrivillig barnlöshet och vill... Efterlys­ning - media morti­l­ltre Äldre 29 Sep 14:39
3
1,2k