Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Föräldrar och barn i köket, se hit! av gid10­k­se Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 9 Dec 08:44
1,4k 1 Hej mitt namn är Katarina och jag pluggar en industridesignutbildning på masternivå. Just... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 9 Dec 08:44
1
1,4k
Efterlyses! Personal från en förlossningsavdelning av MiaMo­r­ot Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag vet inte vilken kategori jag ska sätta denna tråden i.. men grejen är den att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Öppet förhållande av journ­a­list1 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag är journaliststudent och söker ett par som har ett öppet förhållande och vill prata om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Väntar ni ert första barn? (om smärtlindring vid förlossningen) av Karin­7­36 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag söker par eller singelmammor som väntar sitt första barn (beräknad förlossning... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Skoluppgift om populära partier av Rawi Efterlys­ning - media 1,6k 0 Hej! Jag håller på med en undersökning i skolan och jag skulle vilja fråga er vilket parti... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Högstadieelev göra slut med kompis av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag söker högstadieelever åk 8-9 som vill svara på några frågor kring hur man gör slu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Mellanstadieelev inredning läxhörna av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag söker ett barn i ålder 9-12 som har tankar och funderingar kring hur man ska fixa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k