Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Föräldrar och barn i köket, se hit! av gid10­k­se Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 9 Dec 08:44
1,4k 1 Hej mitt namn är Katarina och jag pluggar en industridesignutbildning på masternivå. Just... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 9 Dec 08:44
1
1,4k
Efterlyses! Personal från en förlossningsavdelning av MiaMo­r­ot Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag vet inte vilken kategori jag ska sätta denna tråden i.. men grejen är den att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Öppet förhållande av journ­a­list1 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag är journaliststudent och söker ett par som har ett öppet förhållande och vill prata om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Väntar ni ert första barn? (om smärtlindring vid förlossningen) av Karin­7­36 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag söker par eller singelmammor som väntar sitt första barn (beräknad förlossning... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Skoluppgift om populära partier av Rawi Efterlys­ning - media 1,6k 0 Hej! Jag håller på med en undersökning i skolan och jag skulle vilja fråga er vilket parti... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Högstadieelev göra slut med kompis av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag söker högstadieelever åk 8-9 som vill svara på några frågor kring hur man gör slu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Mellanstadieelev inredning läxhörna av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag söker ett barn i ålder 9-12 som har tankar och funderingar kring hur man ska fixa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Intervju över nätet om samarbete mellan förskola och hem av solbl­e­k Efterlys­ning - media CharmmyKitty
Äldre 26 Nov 18:39
1,1k 1 Hej! Jag pluggar till förskollärare och ska nu intervjua en pedagog på en förskola oc... Efterlys­ning - media Charm­m­yKitt­y Äldre 26 Nov 18:39
1
1,1k
Smärtlindringsmetoder - en enkätundersökning av Gymna­s­ieele­v Efterlys­ning - media linnn89
Äldre 24 Nov 18:35
1,1k 3 Mitt namn är Linnea  och jag går tredje året på naturvetenskapliga programmet på Donnergym... Efterlys­ning - media linnn­8­9 Äldre 24 Nov 18:35
3
1,1k
Funktionshindrad på arbetsplatsen? av Modes­t­yB Efterlys­ning - media Hickupp
Äldre 22 Nov 08:52
1,3k 7 Jag undersöker attityder till funktionshindrade på arbetsplatsen. Jag blir oerhört tacksam... Efterlys­ning - media Hicku­p­p Äldre 22 Nov 08:52
7
1,3k
Till dig som blivit utsatt för sexuella övergrepp-känsligt. av Anony­m (Stud­e­nt) Efterlys­ning - media Frk Magnusson
Äldre 21 Nov 12:07
3,2k 17 Hej. Jag heter Lisa-Marie och studerar vid Göteborgs Universitet och jag skulle vilja ber... Efterlys­ning - media Frk Magnu­s­son Äldre 21 Nov 12:07
17
3,2k
företagsfamilj av charl­o­tta sundq­v­ist Efterlys­ning - media 1,1k 0 FÖRETAGSFAMilJ TV-produktionsbolag söker för ett kommande tv- program efter en rolig o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Fria i programmet "Settman på plats" av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,1k 0 Går du i giftastankar? Gör slag i saken och fria! Peter Settman i SVT:s "Settman på plats"... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Par-hemligheter till artikel i SOLO av Sasch­a Alexa­n­dra Efterlys­ning - media 1,1k 0 Till en artikel i SOLO söker jag nu dig som har lust att berätta om ditt och din partners... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Hjälp fyra studenter genom att svara på en enkät :) av Intro­d­uktio­n­sdesi­g­n Efterlys­ning - media Allinrep
Äldre 16 Nov 18:48
1,1k 1 Hej, vi är fyra killar som går på LTH och har i kursen Interaktionsdesign fått ett projekt... Efterlys­ning - media Allin­r­ep Äldre 16 Nov 18:48
1
1,1k
Personer sökes : Åsikter kring gifter i våra vardagliga produkter av Neoba­r­n Efterlys­ning - media 998 0 Hej! Vi är två tjejer som just nu håller på med vår c-uppsats inom media och kommunikatio... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
998
tvärsnittsstudie inom självmedicinering av trasa­n­01 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!  Håller på att göra en studie inom självmedicinering och hade varit oändligt tacksam... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Du kille - få hjälp att ordna ett speciellt frieri för din flickvän av Speci­e­llt frier­i Efterlys­ning - media 1,2k 0 FRIA I TV! Jag söker en kille som vill fria till sin tjej på ett lite speciellt och rom... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Studie riktad mot familjer med barn med funktionsnedsättning av Augur­2­013 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Regeringen vill förbättra de insatser från samhället som barn och unga med funktionsnedsät... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Studie riktad mot familjer med barn med funktionsnedsättning av Augur­2­013 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Regeringen vill förbättra de insatser från samhället som barn och unga med funktionsnedsät... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k