Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vill du vara med i tv? av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,3k 0 I november drar det nya underhållningsprogrammet ”Settman På Plats” igång, men... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
3 tjejer sökes för intervju till tidningsreportage av jokna Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Nu är vi på VeckoRevyn på jakt efter tre tjejer mellan åldrarna 18-28 som vill berätt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Roliga bröllopsbilder sökes av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej!  Har du en rolig och annorlunda bröllopsbild? Kanske är den från 80-talet med en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Aspberger - du? eller någon i din närhet? av Hjärt­e­gulle Efterlys­ning - media Severus
Äldre 22 Sep 11:04
1,4k 2 Jag håller på med ett arbete om aspberger så är lite nyfiken på hur det ser ut med hjälp f... Efterlys­ning - media Sever­u­s Äldre 22 Sep 11:04
2
1,4k
Journalist söker dig som använder sexleksaker av Cecil­i­a Frise­l­l Efterlys­ning - media 942 0 Hej! Jag är frilansjournalist och skall skriva en artikel för en av Sveriges största... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
942
Skicka en pinsam/rolig video! av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Dags att plocka fram mobilkameran! Vi letar efter korta roliga filmklipp til... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Sveriges pinsammaste bild av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Till ett nytt tv-program letar vi nu efter Sveriges mest pinsamma bild. Har... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Journalist söker familj där barn fått hund i julklapp till reportage i hundtidning av Katar­i­na 303 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag söker en familj med barn som fått sin högsta önskan uppfylld av tomten - nämligen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Journalist på Härliga Hund söker av Katar­i­na 303 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Till reportage i hundtidning söker jag tre passionerade hundägare som verkligen älska... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Känner du någon eller är du förtjust i Mikael Persbrandt? av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media Feryusu
Äldre 19 Sep 13:50
1,1k 1 Hej!   Har du en liten crush på Mikael Persbrandt? Eller känner du någon annan som är svag... Efterlys­ning - media Feryu­s­u Äldre 19 Sep 13:50
1
1,1k
Undersökning om bilbarnstolar av Integ­r­eradB­ä­ltesk­u­dde Efterlys­ning - media IntegreradBälteskudde
Äldre 19 Sep 12:50
1,1k 2 Hej! Jag gör en undersökning som handlar om bilbarnstolar och skulle verkligen uppskatt... Efterlys­ning - media Integ­r­eradB­ä­ltesk­u­dde Äldre 19 Sep 12:50
2
1,1k
Syn på sexleksaker (undersökning) av Anony­m (The stude­n­t) Efterlys­ning - media Apelsiner
Äldre 17 Sep 16:18
1,1k 1 Hej! Jag är en kille som studerar på högskola och vi håller just nu på att jobba med et... Efterlys­ning - media Apels­i­ner Äldre 17 Sep 16:18
1
1,1k
Vill du lura någon? av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media BalubaTv
Äldre 16 Sep 11:16
1,5k 2 Hej! Känner du någon som du vill lura brallorna av? Nu har du chansen att få hjälp med... Efterlys­ning - media Balub­a­Tv Äldre 16 Sep 11:16
2
1,5k
Har du en grym talang? av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 943 0 Hej! Nu söker vi dig som har en grym talang. Kan du sjunga, dansa eller kanske äta var... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
943
Skriv en låttext om någon du tycker om! av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! I ett nytt underhållningsprogram i tv har du nu chansen att få din egen låttext k... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Gratulera någon! av Balub­a­Tv Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! I ett nytt tv-program hjälper vi dig att gratulera någon du tycker om. Det kan v... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Nyfödd pojke sökes till filminspelning av crist­i­ne99 Efterlys­ning - media Topcom
Äldre 15 Sep 18:54
5,1k 28 Hej! Jag heter Cristine Berglund och söker en nyfödd pojke till en kortfilm som spelas i... Efterlys­ning - media Topco­m Äldre 15 Sep 18:54
28
5,1k
Hjälp m högskoleuppg - svara på enkät, 2 min av Bea72 Efterlys­ning - media 866 0 Hej Jag går en kurs på högskolan, och behöver hjälp av målgruppen barnfamiljer att fyll... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
866
Söker klänning från 'Möhippan' av zecre­t­w Efterlys­ning - media Frau Farbissina
Äldre 12 Sep 09:49
1,2k 5 Hej alla! Kan någon hjälpa mig. Jag är på jakt efter den beige klänningen som Kirstin D... Efterlys­ning - media Frau Farbi­s­sina Äldre 12 Sep 09:49
5
1,2k
Behov av studiehjälp i gymnasiet av Emma0­8­08 Efterlys­ning - media 866 0 Hej föräldrar!  Jag behöver hjälp av föräldrar med barn i gymnasiet att besvara en enkät... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
866