Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Barn ritar och berättar om familjer och tillblivelse - forskningsdeltagare sökes av There­s­e Björc­k Efterlys­ning - media felix le chat
Äldre 9 Jan 20:58
1,3k 1 Har du bildat familj som ensamstående med assisterad befruktning? Är ditt/dina barn mel... Efterlys­ning - media felix le chat Äldre 9 Jan 20:58
1
1,3k
Barn ritar och berättar om familjer och tillblivelse - forskningsdeltagare sökes av There­s­e Björc­k Efterlys­ning - media 1,3k 0 Har du bildat familj som ensamstående med assisterad befruktning? Är ditt/dina barn mel... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Efterlyser borttappad snuttis!! Idag 6/1 i Stockholm längs Hamngatan,Sveavägen och Kungsgatan!! BILD av 83Ank­o­r Efterlys­ning - media 83Ankor
Äldre 9 Jan 11:47
2,9k 22 Lånad bild men min son hade en likadan!! "Nutti" är mycket saknad och försvann någonst... Efterlys­ning - media 83Ank­o­r Äldre 9 Jan 11:47
22
2,9k
en avhandlingsstudie, gällande sambandet mellan grupptillhörighet och psykisk hälsa av AJMac Efterlys­ning - media AJMac
Äldre 8 Jan 23:28
2,0k 8 Hej, Jag är en psykologistuderande på Dundee universitetet i Skottland. För närvarande gen... Efterlys­ning - media AJMac Äldre 8 Jan 23:28
8
2,0k
Enkät till skoluppgit av bajs1 Efterlys­ning - media Amanda84
Äldre 8 Jan 10:15
836 2 Hej,  Jag behöver er hjälp, fyll gärna i enkäten nedan! Det tar en sekund!  https://ww... Efterlys­ning - media Amand­a­84 Äldre 8 Jan 10:15
2
836
Någon som vill vara med i boktrailer? av hjert Efterlys­ning - media 951 0 Hej, jag söker mammor till min boktrailer "Måste alla vara så jävla lyckliga hela tiden!".... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
951
Enkät för människor i vårdnadstvist (till uppsats) av Anony­m (Upps­a­tsskr­i­varen­) Efterlys­ning - media Defeateris
Äldre 2 Jan 21:31
2,3k 8 Jag skriver ett arbete om jämställdhet med frågan varför kvinnor oftare får ensam vårdnad... Efterlys­ning - media Defea­t­eris Äldre 2 Jan 21:31
8
2,3k
Att ha barn och bo hemma hos sina egna föräldrar av hauka­n Efterlys­ning - media 934 0 Hej, Jag är reporter på TV4Nyheterna. Idag gör vi ett nyhetsinslag om bostadsbrist bland ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
934
Att skaffa barn på egen hand av Charl­o­tta Svens­s­on Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Planerar du att skaffa barn på egen hand eller väntar du barn/har barn som tillkom... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Om att ha sex nykter av Sasch­a Alexa­n­dra Efterlys­ning - media 1,3k 0 Till en artikel i en stor tjejtidning söker jag nu dig tjej 18-30 år som har lust att berä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Enkät om lycka av Matil­d­a89 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag heter Matilda och gör just nu en undersökning om lycka, som kommer att ligga till... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
"Mitt Första Sommarjobb" av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Nu, mitt i juletider, är jag på jakt efter en högstadie-/gymnasieungdom för en int... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
busstrafik, "pimpa" en busskur av eveli­n­amire­l­us Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej,  Jag heter Evelina Lundström och är student på MDH i Eskilstuna på programmet Info... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Barnbok om skilsmässor av jenni­e­pe Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej! Jag heter Jennie Persson och jag arbetar som journalist. Jag håller just nu på att sk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Forskning om föräldragrupper – en enkät om föräldrars erfarenheter av Micha­e­l Rosan­d­er Efterlys­ning - media Michael Rosander
Äldre 12 Dec 08:16
1,8k 4 Jag heter Michael Rosander och leder ett forskningsprojekt som studerar föräldragrupper. P... Efterlys­ning - media Micha­e­l Rosan­d­er Äldre 12 Dec 08:16
4
1,8k
Pipmuggar! Bra och dåligt? av Elli Z Efterlys­ning - media Lowika
Äldre 11 Dec 18:41
2,7k 6 Hej alla föräldrar! Jag läser Industriell design och produktutveckling på Örebro universit... Efterlys­ning - media Lowik­a Äldre 11 Dec 18:41
6
2,7k
Söker blivande föräldrar i Malmö-Lund av repor­t­ersar­a Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag heter Sara Assarsson och jobbar som journalist med bas i Malmö. Just nu gör jag r... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Studenter söker personer till undersökning! av karls Efterlys­ning - media nathan
Äldre 10 Dec 01:01
1,2k 2 Hej! Vi är 3 studenter från Handelshögskolan i Stockholm som genomför en undersökning/e... Efterlys­ning - media natha­n Äldre 10 Dec 01:01
2
1,2k
Känsliga Rummeberättelser i Web-TV-form av TeamH­a­nsson Efterlys­ning - media TeamHansson
Äldre 9 Dec 22:06
1,8k 1 Jag gillar att läsa människors trådar här, speciellt i "Känsliga Rummet" då väldigt många... Efterlys­ning - media TeamH­a­nsson Äldre 9 Dec 22:06
1
1,8k
Får jag tvätta åt dig? av DinTv­ä­tt Efterlys­ning - media Nalliwer
Äldre 9 Dec 19:54
2,8k 21 Vill öppna eget tvätteri med inriktning på vardagstvätt. Undrar hur många av er vill ha... Efterlys­ning - media Nalli­w­er Äldre 9 Dec 19:54
21
2,8k