Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
söker lägh.knivsta el.rimbo vill du in till stockholm av jan Efterlys­ning - media 721 0 söker lägh.1-2:a helst med uteplats 7 mil runt stockholm,men helst knivsta el.rimbo du få... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
721
Ni som tagit sms-lån eller andra sk snabblån, se hit! av Isabe­l­la08 Efterlys­ning - media 1,8k 0 Hej! Jag skriver en uppsats gällande snabblån och vore därför jättetacksam om ni som någon... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,8k
Stress undersökning av Drama­t­icMon­k­ey Efterlys­ning - media 694 0 Jag skriver en uppsats inom psykologi och gör en undersökning. Skulle vara tacksam för sva... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
694
Intervjudeltagare sökes till uppsatsarbete kring ämnet förlossningsmetoder av Stude­n­terUp­p­sala Efterlys­ning - media StudenterUppsala
Äldre 8 May 11:13
1,3k 9 Hej! Vi är tre studenter som läser första terminen på Samhällsvetarprogrammet vid Uppsala... Efterlys­ning - media Stude­n­terUp­p­sala Äldre 8 May 11:13
9
1,3k
Använder du babybädd? av Karin­9­753 Efterlys­ning - media 898 0 Hej! Jag söker småbarnsfamiljer som använder babybädd (typ Babynest och liknande) till... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
898
Telefoninterjvu gällande attityder gentemot olika förlossningsmetoder. av Stude­n­terUp­p­sala Efterlys­ning - media 717 0 Hej! Vi är tre studenter som läser första terminen på Samhällsvetarprogrammet vid Uppsala... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
717
Barnmodeller till Ansiktsmålning av earti­s­try Efterlys­ning - media 924 0 Hej mitt namn är Anna och kommer från makeup Institute Stockholm, ligger vid Frejgatan 73.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
924
Äter din familj sällan eller aldrig ekologiskt? Var med i vårt eko-experiment! av Erika­h Efterlys­ning - media 775 0 Coop söker en barnfamilj, helst från Storstockholm, som vill vara med i en film. Enda krav... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
775
Vardagsrasism av Anony­m (enkä­t­) Efterlys­ning - media Linnea1994
Äldre 6 May 08:42
2,0k 9 Hej, jag har en skoluppgift om vardagsrasism där jag behöver 30 personer som kan svara på... Efterlys­ning - media Linne­a­1994 Äldre 6 May 08:42
9
2,0k
Enkät inför examensarbete! av setfi­r­e Efterlys­ning - media 906 0 Hej! Vi är två studenter som skriver vårt examensarbete och behöver fler svar i vår en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
906
Enkät om Sömnvanor av goldo­f­desti­n­y Efterlys­ning - media rio
Äldre 5 May 18:27
2,0k 6 Tjo tjo! Skulle uppskattas om folk tog sig tiden att fylla i denna enkät om sömnvanor s... Efterlys­ning - media rio Äldre 5 May 18:27
6
2,0k
Undersökning om våra träningsvanor och matvanor. av Athen­a­123 Efterlys­ning - media PerG
Äldre 1 May 22:03
1,7k 1 Hej Allesammans! Ny på forumet och ska bli intressant att få ta del av allt som finns h... Efterlys­ning - media PerG Äldre 1 May 22:03
1
1,7k
Ska ni skiljas? av Johan­n­a G01 Efterlys­ning - media Radhuspinglan
Äldre 29 Apr 19:40
810 1 Går du/ni i skilsmässotankar? Eller har ni bestämt er för att skiljas? Eller känner du någ... Efterlys­ning - media Radhu­s­pingl­a­n Äldre 29 Apr 19:40
1
810
Ska ni skiljas? av Johan­n­a G01 Efterlys­ning - media 1,5k 0 Går du/ni i skilsmässotankar? Eller har ni bestämt er för att skiljas? Jag heter Johann... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Filmprojekt: Mammor till barn som utsatts för mobbning av Fougn­e­r Efterlys­ning - media 931 0 Hej! Jag är filmare och arbetar just nu med research för en dokumentärfilmproduktion om mo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
931
Hjälp två sommelierer med vår C-uppsats och svara på enkäten om hur den svenska konsumenten påverkas av vinetiketten. av Drone­s­Club Efterlys­ning - media DronesClub
Äldre 28 Apr 15:40
1,1k 2 Hej, vi är två Sommelierstudenter på Restaurang- och hotellhögskolan i Grythyttan som skri... Efterlys­ning - media Drone­s­Club Äldre 28 Apr 15:40
2
1,1k
Hjälp två sommelierer med vår C-uppsats och svara på enkäten om hur den svenska konsumenten påverkas av vinetiketten. av Drone­s­Club Efterlys­ning - media 845 0 Hej, vi är två Sommelierstudenter på Restaurang- och hotellhögskolan i Grythyttan som skri... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
845
skilsmässokatter av frila­n­s Efterlys­ning - media frilans
Äldre 27 Apr 13:23
948 1 Hej! Nu är jag i farten igen efter möjliga intervjupersoner! Har du eller någon du k... Efterlys­ning - media Frila­n­s Äldre 27 Apr 13:23
1
948
Gissa vad renoveringen kostar! av husal­s­kare Efterlys­ning - media Dixie
Äldre 24 Apr 14:28
930 1 Hej, vi är studenter från Chalmers som behöver er hjälp. Vi vill gärna att ni läser igenom... Efterlys­ning - media Dixie Äldre 24 Apr 14:28
1
930
Intervjupersoner sökes till examensarbete om maskrosbarn av Exame­n­sarbe­t­e 2014 Efterlys­ning - media Zenitha
Äldre 24 Apr 00:32
3,0k 12 Hejsan,  Vi är två tjejer som studerar socionomprogrammet på Malmö Högskola. Vi läser nu... Efterlys­ning - media Zenit­h­a Äldre 24 Apr 00:32
12
3,0k