Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Frågeformulär angående utvecklingsarbete för papperskorgar av jjoha­n­olsso­n Efterlys­ning - media sportpappa
Äldre 2 Apr 12:14
524 1 Hej!Vi är ett par studenter på Luleå Tekniska Universitet som arbetar med ett produktutvek... Efterlys­ning - media sport­p­appa Äldre 2 Apr 12:14
1
524
Frågeformulär angående utvecklingsarbete för papperskorgar av jjoha­n­olsso­n Efterlys­ning - media jjohanolsson
Äldre 2 Apr 11:00
511 1 Hej!Vi är ett par studenter på Luleå Tekniska Universitet som arbetar med ett produktutvek... Efterlys­ning - media jjoha­n­olsso­n Äldre 2 Apr 11:00
1
511
Deltagare sökes till studie av jimso­n Efterlys­ning - media jimson
Äldre 1 Apr 18:23
885 2 Hej alla forumläsare!För närvarande letar jag med ljus och lykta efter personer som vill h... Efterlys­ning - media jimso­n Äldre 1 Apr 18:23
2
885
Förälder med ADHD? av hjert Efterlys­ning - media KiaL
Äldre 30 Mar 22:16
850 1 Jag skulle vilja ha lite tips av dig som är förälder med ADHD vad du tror är skillnaden me... Efterlys­ning - media KiaL Äldre 30 Mar 22:16
1
850
Föräldrar med barn med NPF i skolåldern, viktig info till er! av Parad­i­se Efterlys­ning - media 559 0 Hej!Vill du hjälpa ditt eller andras barn i framtiden med neuropsykiatriska funktionsnedsä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
559
Har ni erfarenhet av stor åldersskillnad - kvinnan äldre? av cleop­a­tra Efterlys­ning - media cleopatra
Äldre 28 Mar 16:20
1,3k 9 Hej,Jag söker efter kvinnor och män som själva har erfarenhet av att vara i en relation dä... Efterlys­ning - media cleop­a­tra Äldre 28 Mar 16:20
9
1,3k
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn online? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 524 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
524
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn online? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 423 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
423
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 468 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
468
Vilka aspekter är viktiga när du handlar produkter till ditt/dina barn online? av dager­i­ksson­a­lvare­z Efterlys­ning - media 403 0 Hej! Vi är 5 studenter från Mälardalens Högskola som gör en B-uppsats om föräldrars in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
403
Hur klass påverkar ens matintag - ENKÄT (tar bara någon minut) av Matkv­i­nnan Efterlys­ning - media Mascaraklumpar
Äldre 15 Mar 15:07
1,0k 8 Hjälp mig svara på den här enkäten om klass och matintag. Är supertacksam! Tar bara någon... Efterlys­ning - media Masca­r­aklum­p­ar Äldre 15 Mar 15:07
8
1,0k
Deltagare sökes till Sveriges värsta bilförare av Casti­n­g Efterlys­ning - media 2,2k 0 Succén sveriges värsta bilförare med Adam Alsing fortsätter.Är du eller någon du känner, r... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,2k
Har ni erfarenhet av att vara i ett förhållande där kvinnan är betydligt äldre än mannen? av cleop­a­tra Efterlys­ning - media 644 0 Hej,Jag söker efter kvinnor och män som själva har erfarenhet av att vara i en seriös rela... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
644
Blir det en flicka eller pojke? av Folkm­i­nnesa­r­kivet Efterlys­ning - media Folkminnesarkivet
Äldre 10 Mar 20:14
597 2 Dokumentation - Flicka eller pojke? Sedan mycket lång tid tillbaka har människor intresser... Efterlys­ning - media Folkm­i­nnesa­r­kivet Äldre 10 Mar 20:14
2
597
Van "paketskickare" sökes av Åsa journ­a­list Efterlys­ning - media Mammio
Äldre 9 Mar 20:20
501 1 Hej, till ett reportage om priset för att skicka paket med Posten/Schenker/DHL/Bussgods sö... Efterlys­ning - media Mammi­o Äldre 9 Mar 20:20
1
501
Egna erfarenheter av föräldrars skilsmässa? av sofia­a­hulti­n Efterlys­ning - media lilly
Äldre 8 Mar 14:30
802 6 Hej!Jag är 18 år, går sista året på gymnasiet och håller just nu på med ett examensarbete... Efterlys­ning - media lilly Äldre 8 Mar 14:30
6
802
"begränsad återkomst" av volvo­1­42 Efterlys­ning - media 496 0 Ja som rubriken lyder  är det vad som händer när ja förösker ansluta till interent. På en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
496
Bostadsköpare i Stockholmsområdet sökes! av Bosta­d­sköps­i­nterv­j­u Efterlys­ning - media Bostadsköpsintervju
Äldre 7 Mar 15:54
643 2 Bor du i Stockholmsområdet och har köpt bostad inom de senaste sex månaderna, eller håller... Efterlys­ning - media Bosta­d­sköps­i­nterv­j­u Äldre 7 Mar 15:54
2
643
Pappaledig/kriminell? av Stude­n­t2015 Efterlys­ning - media Anonym (M)
Äldre 7 Mar 14:49
723 3 Hej,Jag behöver komma i kontakt med män som tagit ut pappaledighet i anknytning till en kr... Efterlys­ning - media Anonym (M) Äldre 7 Mar 14:49
3
723
Härlig familj sökes av Meter Efterlys­ning - media 581 0 Hej,Mitt namn är Sofie och jag jobbar för ett TV-produktionsbolag. Vi håller just nu på at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
581