Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Barn sökes till nytt tvprogram av annaa­l­mgren Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vi söker barn i 3 till 5-årsåldern som vill bli filmade av ett tv-team under en dag nä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Börja förskola - vill du svara på en fråga i föräldratidning? av Frila­n­sjour­n­alist AccS Efterlys­ning - media Mrs LW
Äldre 4 Jun 22:53
1,8k 7 Hej! Jag är journalist och söker några föräldrar som kan svara kort på en fråga i en föräl... Efterlys­ning - media Mrs LW Äldre 4 Jun 22:53
7
1,8k
Hjälp min son med uppg av jkvon Efterlys­ning - media gudsfurste
Äldre 4 Jun 21:09
1,1k 6 Hej, allihopa nu är det så att mitt "barn" håller på med sitt projektarbete. Det håller på... Efterlys­ning - media gudsf­u­rste Äldre 4 Jun 21:09
6
1,1k
Undersökning om appar på företagstelefoner av jo11 Efterlys­ning - media 626 0 Hej, vi skriver en uppsats gällande Bring Your Own Applikation och behöver din hjälp!... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
626
Barnpsykolog m lång erfarenhet av barn 0-4 år sökes för intervju av Mamma­M­ia76 Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej, Kan någon tipsa mig om en pedagogisk barnpsykolog (kanske från bvc) med lång erfar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Sökes: föräldrar med sömnproblem av Journ­a­liste­n Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Har du ett barn som bara vill sova PÅ dig, bara nattas av ena föräldern eller som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Föräldrar som har gett välling på natten sökes till intervju i föräldratidning av Mamma­M­ia76 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Jag behöver omgående komma i kontakt med föräldrar som kan tänka sig att svara på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Heter ditt barn något unikt? (AFTONBLADET TV) av Welln­e­ss Afton­b­ladet Efterlys­ning - media La Lola
Äldre 28 May 14:11
1,2k 1 Hallå! Wellness som är ett livsstils-program på Aftonbladet TV, vi är inne på säsong 2.... Efterlys­ning - media La Lola Äldre 28 May 14:11
1
1,2k
Ekologisk konsumtion av SaraT­y­ra Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej allihopa! Vi är två tjejer som håller på med ett skolarbete om ekologisk konsumtion,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Ekologisk konsumtion av SaraT­y­ra Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej allihopa! Vi är två tjejer som håller på med ett skolarbete om ekologisk konsumtion,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Ekologisk konsumtion av SaraT­y­ra Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej allihopa! Vi är två tjejer som håller på med ett skolarbete om ekologisk konsumtion,... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Har ni varit i hop länge? Var med i artikel och berätta. av asals Efterlys­ning - media 930 0 Vissa skiljer sig efter bara några år andra lyckas hålla ihop länge och fortfarande har de... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
930
Kommer du delta i valen i år? av Lisaa­s Efterlys­ning - media Grande Rock
Äldre 22 May 22:18
902 1 Hej! Vi är 3 elever som går i första årskursen på gymnasiet som gör en undersökning kring... Efterlys­ning - media Grand­e Rock Äldre 22 May 22:18
1
902
Enkät om valdeltagande av Etcet­e­ra Efterlys­ning - media Archandra
Äldre 22 May 22:18
1,1k 6 Hej! Vi är tre elever som går första året på gymnasiet och vi håller på med en undersökni... Efterlys­ning - media Archa­n­dra Äldre 22 May 22:18
6
1,1k
Lärare! Hjälp mig med intervjun! av vasar­u Efterlys­ning - media vasaru
Äldre 22 May 12:27
999 1 Jag gör ett vetenskapligt PM och vill gärna att ni som arbetar eller har arbetat som lärar... Efterlys­ning - media vasar­u Äldre 22 May 12:27
1
999
anonymitet på nätet, hjälp skolarbete av sa12m­e­diael­e­v Efterlys­ning - media sa12mediaelev
Äldre 21 May 13:03
1,1k 2 hej jag är en tjej som går i tvåan på gymnasiet. i en av mina kurser bad min lärare oss at... Efterlys­ning - media sa12m­e­diael­e­v Äldre 21 May 13:03
2
1,1k
Jag ska skriva en handbok för tjejer, behöver era historier! av enfit­t­bärar­e­shand­b­ok Efterlys­ning - media enfittbärareshandbok
Äldre 20 May 22:14
1,8k 9 Hej! Visste inte riktigt var jag skulle posta detta men hoppas detta blev okej.  Efter... Efterlys­ning - media enfit­t­bärar­e­shand­b­ok Äldre 20 May 22:14
9
1,8k
Intervjuperson i Sthlm sökes för tidningsreportage av Mamma­M­ia76 Efterlys­ning - media 931 0 Hej, Jag är en journalistikstudent som ska få skriva ett reportage med chans till publi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
931
Famijehemsföräldrar till hedersutsatta flickor av Annik­a Ivars­s­on Efterlys­ning - media 782 0 Hej! Finns det någon här inne som har erfarenhet av att vara familjehemsförälder till barn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
782
Gammal spelfilm om Elvis P ungdom av Spelf­i­lm om elvis Efterlys­ning - media 703 0 Såg en spelfilm för många år sedan som handlade om Elvis P;s  ungdom och hur han upptäckte... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
703