Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Intervjuperson anorexia av Nilla­R­71 Efterlys­ning - media 909 0 Har du eller känner du någon som har anorexia och vill medverka i ett intervju- och fotopr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
909
Hjälp med livspusslet - söker familjer till nytt tv-program av Tidsj­a­kten Efterlys­ning - media 1,2k 0 Har du svårt att få tiden att räcka till? Svårt att få ihop vardagen och stressar alldeles... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Barnfamiljer sökes till nytt tv-program! av Tove Art89 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vi söker barnfamiljer som har flyttat/är på väg att flytta utomlands. Det får gärna vara... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
försäkringskassans rekryteringsprocess av Joe70 Efterlys­ning - media kara84
Äldre 6 Feb 22:23
4,0k 1 Hej! Finns det någon där ute som har sökt jobb som personlig handläggare på försäkrin... Efterlys­ning - media kara8­4 Äldre 6 Feb 22:23
1
4,0k
Hjälp av Alici­a­mirja­m Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 4 Feb 11:03
1,0k 1 Hej, Min kille gör en undersökning om barn i bil och skulle behöva fler svarande på en... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 4 Feb 11:03
1
1,0k
Efterlysning -Upplevelser av idrott i skolan av pingp­o Efterlys­ning - media syy
Äldre 29 Jan 14:38
2,3k 19 Jag arbetar på Utbildningsradion(UR) i en redaktion som ska göra fortbildande tv-program f... Efterlys­ning - media syy Äldre 29 Jan 14:38
19
2,3k
Svara på undersökning, vinn presentkort värde 300kr av gpres­e­nt Efterlys­ning - media La Lola
Äldre 29 Jan 10:36
1,2k 1 Hej! Tillsammans med ett par andra arbetar jag med en ny webbtjänst och vi har en undersök... Efterlys­ning - media La Lola Äldre 29 Jan 10:36
1
1,2k
Att skaffa barn på egen hand; deltagare till studie sökes! av Charl­o­tta Svens­s­on Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Planerar du att skaffa barn på egen hand eller väntar du barn/har barn som tillko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Medicinsk skönhetsbehandling av Åsa journ­a­list Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Till ett reportage i en veckotidning söker jag kvinnor som testat någon form av medi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Misshandel inom förhållande av Knasb­o­ll01 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Håller på med ett projekt i skolan om fysisk och psykiskt misshandel inom nära relationer... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Viktigaste funktionen hos en köksstol? av ellja­n Efterlys­ning - media Ahaa
Äldre 21 Jan 23:42
1,5k 7 Hej, Vad tycker ni är viktigast när ni väljer vilken barnstol ni ska köpa till köket?... Efterlys­ning - media Ahaa Äldre 21 Jan 23:42
7
1,5k
TV4-intervju med par som ska köpa ring av hauka­n Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Jag är journalist och jobbar på TV4. Nu söker jag ett par som ska köpa förlovningsri... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
SVT - programserie av Ferna­n­do Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej, Vi håller på att utveckla en programserie om barnaföda och är intresserade över att f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
SVT - programserie av Ferna­n­do Efterlys­ning - media 988 0 Hej, Vi håller på att utveckla en programserie om barnaföda och är intresserade över att f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
988
SVT - programserie av Ferna­n­do Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej, Vi håller på att utveckla en programserie om barnaföda och är intresserade över att f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
SVT - programserie av Ferna­n­do Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Vi håller på att utveckla en programserie om barnaföda och är intresserade över att f... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Barnkläder söker tespiloter! av Alice­T­ed Efterlys­ning - media Badfantasten
Äldre 20 Jan 14:23
1,3k 4 Är du trött på att ditt barns kläder går sönder hela tiden? Vill du ha de bästa kläderna f... Efterlys­ning - media Badfa­n­taste­n Äldre 20 Jan 14:23
4
1,3k
brådskande: söker stockholmsmamma som ska föda i februari-mars av Hanna­J Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej,  jag skriver en artikel om förlossningssituationen i Stockholm med barnmorskebrist... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vinglas av Fröjd­a­blick Efterlys­ning - media RubyRed
Äldre 15 Jan 20:26
1,0k 1 Är det någon som har information ang. dessa vinglas. Efterlys­ning - media RubyR­e­d Äldre 15 Jan 20:26
1
1,0k
Deltagare sökes till studie om att vara anhörig till en person med spelberoende. av Sofia­M­alin Efterlys­ning - media 1,1k 0 Har du erfarenhet av att vara anhörig till en person med spelberoende? Har du sökt profess... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k