Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Enkät om marknadsföring av elektroniska enheter riktat till barn av Högsk­o­lestu­d­enter Efterlys­ning - media pluvdo
Äldre 9 Apr 10:09
934 3 Hej, Vi är tre studenter som för närvarande studerar sista året på Handelshögskolan i... Efterlys­ning - media pluvd­o Äldre 9 Apr 10:09
3
934
Undersökning för er som gjort abort. av Anony­m (Unde­r­sökni­n­g) Efterlys­ning - media ThisIsMyYear
Äldre 7 Apr 08:20
1,9k 19 Hej! Jag är en studerande som nu har valt att skriva en uppsats om varför kvinnor i Sveri... Efterlys­ning - media ThisI­s­MyYea­r Äldre 7 Apr 08:20
19
1,9k
Berättelser om A-brunnar, K-brunnar, V-brunnar osv. av Folkm­i­nnesa­r­kivet Efterlys­ning - media Folkminnesarkivet
Äldre 5 Apr 22:28
4,4k 8 Har du hört talas om att man ska undvika att gå på vissa brunnar? Finns det ”bra&rdq... Efterlys­ning - media Folkm­i­nnesa­r­kivet Äldre 5 Apr 22:28
8
4,4k
Mamma hjälp! av Mothe­r rocks Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 4 Apr 21:33
1,2k 2 Hej alla mammor, Jag är sugen på att starta eget och tänkte att det är en god idé att g... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 4 Apr 21:33
2
1,2k
Söker personer som genomgått kirurgisk behandling för fetma till enkätundersökning/forskningsstudie av psyko­l­ogupp­s­ats20­1­4 Efterlys­ning - media 688 0 Hej  Jag håller på att skriva min psykologexamensuppsats inom ramen för psykologprogra... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
688
Vad tycker du om amningsinlägg. av chris­t­inph Efterlys­ning - media 745 0   Hej alla småbarnsmammor. Om ni ammar och använder amningsinlägg så snälla hjälp mig at... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
745
Hjälp! av chris­t­inph Efterlys­ning - media 710 0 Hej alla småbarnsmammor! Jag är mamma till tre döttrar och under tiden jag ammade påbörja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
710
Gravid kvinna sökes till reklamfilm av Produ­k­tions­b­olag Efterlys­ning - media 859 0 Produktionsbolag i Stockholm söker gravid kvinna / par till en reklamfilm Inspelning sker... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
859
gravid kvinna sökes till reklamfilm av Produ­k­tions­b­olag Efterlys­ning - media Flaskpostaren
Äldre 2 Apr 12:28
833 1 Produktionsbolag i Stockholm söker gravid kvinna / par till en reklamfilm Inspelning sker... Efterlys­ning - media Flask­p­ostar­e­n Äldre 2 Apr 12:28
1
833
Personer sökes för intervju om att blivit utsatt för våldtäkt av uppsa­t­s våldt­ä­kt våren 2014 Efterlys­ning - media Fjärilslarv
Äldre 31 Mar 11:20
1,5k 5 Personer för intervju sökes till uppsats om att ha varit utsatt för våldtäkt. Jag önskar f... Efterlys­ning - media Fjäri­l­slarv Äldre 31 Mar 11:20
5
1,5k
Söka jobb på heltid - men bar 15 timmars dagis Kalmar län av missk­7­9 Efterlys­ning - media 715 0 Hej! Jag är reporter på en tidning i Kalmar län och söker dig som bor i länet och är arbe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
715
Söker er som har svårt att sälja era hus till nytt TV program av NFTV Efterlys­ning - media Lucius Vorenus
Äldre 28 Mar 16:00
1,3k 1 Nordisk Film TV söker deltagare till ett nytt TV program. Vi söker familjer som desperat h... Efterlys­ning - media Luciu­s Voren­u­s Äldre 28 Mar 16:00
1
1,3k
snutte filt från Ullared som fanns år 2010 av Jessi­a Efterlys­ning - media Jessia
Äldre 27 Mar 23:03
1,8k 7 Hej!  Snälla om det är någon snäll själ där ute som sitter på någon snutte filt som fanns... Efterlys­ning - media Jessi­a Äldre 27 Mar 23:03
7
1,8k
Söker barn under 3 veckor för fotografering av emlan­2­5 Efterlys­ning - media emlan25
Äldre 26 Mar 19:45
902 1 Jag har skrivit i några trådar men lägger in ett inlägg här med. Jag är fotograf och håll... Efterlys­ning - media emlan­2­5 Äldre 26 Mar 19:45
1
902
Par sökes till intervju i VeckoRevyn! av jokna Efterlys­ning - media 947 0 Hej! Jag är på jakt efter tre par som vill vara med och berätta om hur de får sitt förhåll... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
947
Gravid statist sökes till filminspelning. Bråttom! av filmc­a­milla Efterlys­ning - media EmeelieeA
Äldre 24 Mar 00:31
1,6k 2 Hejsan! Vi letar efter en gravid statist till en kortfilm om en ung tjej som blir gravi... Efterlys­ning - media Emeel­i­eeA Äldre 24 Mar 00:31
2
1,6k
Gravida sökes till dokumentärserie! av MPB14 Efterlys­ning - media EmeelieeA
Äldre 24 Mar 00:22
1,0k 1 Hej! Mitt namn är Elias Nilsson och jag jobbar på dokumentärredaktionen på SVT. Vi k... Efterlys­ning - media Emeel­i­eeA Äldre 24 Mar 00:22
1
1,0k
Söker dig som inte visste att du var gravid förs förlossning av Emeel­i­eeA Efterlys­ning - media 858 0 Jag söker dig som inte visste att du var gravid förs när förlossningen startade eller i se... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
858
Kampsport av frila­n­s Efterlys­ning - media 864 0 Hej! Tänkte kolla om det finns någon här som har utövat kampsport som rehabilitering fr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
864
Nord casting söker familj till reklamfilm av Nord Casti­n­g Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi söker tre familjer (Förälder/ar med ett barn på 1-3 månader) till en reklam/information... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k