Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Söker barn under 3 veckor för fotografering av emlan­2­5 Efterlys­ning - media emlan25
Äldre 26 Mar 19:45
888 1 Jag har skrivit i några trådar men lägger in ett inlägg här med. Jag är fotograf och håll... Efterlys­ning - media emlan­2­5 Äldre 26 Mar 19:45
1
888
Par sökes till intervju i VeckoRevyn! av jokna Efterlys­ning - media 933 0 Hej! Jag är på jakt efter tre par som vill vara med och berätta om hur de får sitt förhåll... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
933
Gravid statist sökes till filminspelning. Bråttom! av filmc­a­milla Efterlys­ning - media EmeelieeA
Äldre 24 Mar 00:31
1,6k 2 Hejsan! Vi letar efter en gravid statist till en kortfilm om en ung tjej som blir gravi... Efterlys­ning - media Emeel­i­eeA Äldre 24 Mar 00:31
2
1,6k
Gravida sökes till dokumentärserie! av MPB14 Efterlys­ning - media EmeelieeA
Äldre 24 Mar 00:22
1,0k 1 Hej! Mitt namn är Elias Nilsson och jag jobbar på dokumentärredaktionen på SVT. Vi k... Efterlys­ning - media Emeel­i­eeA Äldre 24 Mar 00:22
1
1,0k
Söker dig som inte visste att du var gravid förs förlossning av Emeel­i­eeA Efterlys­ning - media 849 0 Jag söker dig som inte visste att du var gravid förs när förlossningen startade eller i se... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
849
Kampsport av frila­n­s Efterlys­ning - media 838 0 Hej! Tänkte kolla om det finns någon här som har utövat kampsport som rehabilitering fr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
838
Nord casting söker familj till reklamfilm av Nord Casti­n­g Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi söker tre familjer (Förälder/ar med ett barn på 1-3 månader) till en reklam/information... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Hjälp med examensarbete ang vardagssexism & raggning av stini­s­kanin­i­s Efterlys­ning - media stiniskaninis
Äldre 17 Mar 14:47
1,2k 4 Hejsan! :D Jag gör nu ett examensarbete (media design i Piteå) som i grunden handlar om v... Efterlys­ning - media stini­s­kanin­i­s Äldre 17 Mar 14:47
4
1,2k
Medverkan i reportage av Alice­E­melie­M­adde Efterlys­ning - media 901 0 Hej! Vi är tre tjejer som studerar Tv-produktion på Medieinstitutet i Stockholm. VI vill... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
901
Språk på internet - undersökning av rocky­1 Efterlys­ning - media rocky1
Äldre 13 Mar 17:31
1,8k 22 Hej! Jag håller på med en vetenskaplig rapport i mina studier där jag undersöker hur in... Efterlys­ning - media rocky­1 Äldre 13 Mar 17:31
22
1,8k
SÖKER EFTER KVINNOR MED ADHD!Hej! Vi är två studenter som läser till socionomer på Stockholms Universitet. Vi skriver en C-uppsats om kvinnor som har fått en ADHD-diagnos i vuxen ålder, närmare bestämt efter 25 år och som haft diagnosen i minst ett år. Vi av Lycky me Efterlys­ning - media 968 0 Hej! Vi är två studenter som läser till socionomer på Stockholms Universitet. Vi skriver... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
968
Intressanta livsöden av frila­n­s Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag är en frilansjournalist som söker efter spännande och intressanta livsöden som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Enkätundersökning om juridiska tjänster av Paybe­M­irog Efterlys­ning - media 893 0 Kära Familjelivs-fränder! Jag håller på med ett projekt och skulle vara evigt tacksam o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
893
Har du blivit utsatt av en bedragare? av Upprä­t­telse Efterlys­ning - media 900 0 Hej! Har du eller någon du känner råkat ut för en bedragare? De kan handla om att du... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
900
Vilka butiker passar vilken åldersgrupp? av Mithi Efterlys­ning - media Monchichier
Äldre 5 Mar 23:54
5,7k 3 Hej! För mig som inte kan något om mode är det väldigt svårt att för det första veta vad s... Efterlys­ning - media Monch­i­chier Äldre 5 Mar 23:54
3
5,7k
Hjälp mig i mitt examensarbete om barn! av lovis­a h Efterlys­ning - media 861 0 Hej ni som är föräldrar till små barn! Jag går sista terminen på utbildningen Mediedesi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
861
Ung och rörelsehindrad av joyje Efterlys­ning - media 912 0 Hej alla! Jag håller just nu på att skriva ett arbete om hur det är att vara ung med rörel... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
912
Yrkesverksamma Förstagångsväljare av Carl 211 Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej!   Med hopp en hjälpande hand. Lite kortare presentation: Mitt namn är Stefan Nords... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Tummen mitt i handen? Deltagare till TV-promo sökes! av titin­i Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej - känner du någon som är en ohändig och opraktisk men ändå en hängiven hemmafixare? Hä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Haft förlossningsdepression och bor i Uppsala län? av Isabe­l Journ­a­list Efterlys­ning - media JohannaochLinn
Äldre 24 Feb 10:43
2,3k 12 Jag skulle vilja komma i kontakt med någon som har haft en förlossningsdepression och bor... Efterlys­ning - media Johan­n­aochL­i­nn Äldre 24 Feb 10:43
12
2,3k