• Mother rocks

Mamma hjälp!

Hej alla mammor,

Jag är sugen på att starta eget och tänkte att det är en god idé att göra någonting för oss mammor. Dina åsikter betyder mycket! Jag har några idéer och hoppas kunna ta dem till nästa nivå. Men jag behöver er hjälp! Fyll i min enkät och hjälp mig komma vidare :) Är det någon annan, helst någon mamma som vill starta något hör av dig till mig, det vore fantastiskt att göra detta tillsammans med någon. Ni hittar den här: www.ceciliaphilogene.wix.com/mymommy

www.ceciliaphilogene.wix.com/mymommy
  • Svar på tråden Mamma hjälp!
  • EmeelieeA

Hej!
    Jag har också varit inne på olika projekt förut men inte riktigt rott dom i land, jag tror att det beror på att jag har saknat någon att bolla med och som hjälper till och drar ett lass.
    Har du någon erfarenhet av branschen? :)

• Aniiee

För det första: Det absolut värsta man kan ha på en hemsida är en auto-startad, högljudd youtubevideo. Antingen så får du ha den pausad, eller så får du stänga av ljudet (Det här är inte bara min åsikt, alltså, det finns marknadsundersökningar på saken).

För det andra: Väldigt fin liten sida, men du kanske skulle göra en del saker lite mindre, så det inte behöver scrollas ens nån milimeter. Det känns lite överflödigt.

För det tredje: Min syster har fyllt i din enkät =)

There is a sacredness in tears....They are the messengers of overwhelming grief, of deep contrition and of unspeakable love
Svar på tråden Mamma hjälp!