Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gymnasiearbete - Enkät av jimmi­y­u Efterlys­ning - media Anonym (ext)
Äldre 7 Dec 20:22
1,2k 1 Hej! Jag pluggar just nu på ekonomiprogrammet och där håller vi nu på med gymnasiearbetet.... Efterlys­ning - media Anonym (ext) Äldre 7 Dec 20:22
1
1,2k
Fastnat i sambofällan? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media Anonym (Nu undrar jag hur du tän
Äldre 4 Dec 23:37
1,2k 1 Hej!Jag är frilansjournalist och söker någon som har fastnat i sambofällan - alltså förlor... Efterlys­ning - media Anonym (Nu undrar jag hur du tän Äldre 4 Dec 23:37
1
1,2k
Lärarnas tidning söker tjejer för intervju av Karin­L­indgr­e­n Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag heter Karin Lindgren och är journalist på Lärarnas tidning (som ges ut av Lärarförbund... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Åhlens reklam, en undersökning av rekla­m­pr Efterlys­ning - media reklampr
Äldre 3 Dec 10:22
1,9k 2 Hej,vi är två tjejer som just nu håller på med en c-uppsats i Reklam & PR. Vi håller p... Efterlys­ning - media rekla­m­pr Äldre 3 Dec 10:22
2
1,9k
Efterlysning: Par med barn att intervjua för doktorsavhandling av Pertu Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!Jag heter Pernilla Tunberger och är doktorand i statsvetenskap vid Uppsala univers... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Efterlysning: Par med barn för intervjuer till doktorsavhandling av Pertu Efterlys­ning - media 978 0 Hej!Jag heter Pernilla Tunberger och är doktorand i statsvetenskap vid Uppsala universitet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
978