Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gymnasiearbete - Enkät av jimmi­y­u Efterlys­ning - media Anonym (ext)
Äldre 7 Dec 20:22
1,2k 1 Hej! Jag pluggar just nu på ekonomiprogrammet och där håller vi nu på med gymnasiearbetet.... Efterlys­ning - media Anonym (ext) Äldre 7 Dec 20:22
1
1,2k
Fastnat i sambofällan? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media Anonym (Nu undrar jag hur du tän
Äldre 4 Dec 23:37
1,2k 1 Hej!Jag är frilansjournalist och söker någon som har fastnat i sambofällan - alltså förlor... Efterlys­ning - media Anonym (Nu undrar jag hur du tän Äldre 4 Dec 23:37
1
1,2k
Lärarnas tidning söker tjejer för intervju av Karin­L­indgr­e­n Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag heter Karin Lindgren och är journalist på Lärarnas tidning (som ges ut av Lärarförbund... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Åhlens reklam, en undersökning av rekla­m­pr Efterlys­ning - media reklampr
Äldre 3 Dec 10:22
1,9k 2 Hej,vi är två tjejer som just nu håller på med en c-uppsats i Reklam & PR. Vi håller p... Efterlys­ning - media rekla­m­pr Äldre 3 Dec 10:22
2
1,9k
Efterlysning: Par med barn att intervjua för doktorsavhandling av Pertu Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!Jag heter Pernilla Tunberger och är doktorand i statsvetenskap vid Uppsala univers... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Efterlysning: Par med barn för intervjuer till doktorsavhandling av Pertu Efterlys­ning - media 978 0 Hej!Jag heter Pernilla Tunberger och är doktorand i statsvetenskap vid Uppsala universitet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
978
Skulle du vilja ha hjälp att leta upp en gammal kärlek? av Eyewo­r­ksTV Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vi söker dig som skulle vilja ta chansen att få hjälp att söka upp en gammal kärlek eller... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Inga pengar till mat för dagen. av Maria­t­engsv­e­ns Efterlys­ning - media malos
Äldre 30 Nov 17:17
1,7k 1 Hej.Jag hoppas det är ok att jag skriver här.Jag gör just nu en radiodokumentär som handla... Efterlys­ning - media malos Äldre 30 Nov 17:17
1
1,7k
sex- och kärleksberoende av socio­l­ogist­u­dent Efterlys­ning - media Farfallos
Äldre 28 Nov 16:46
1,5k 5 Hej  Vi är två studenter som håller på med ett examensarbete om sex - och kärleksberoende... Efterlys­ning - media Farfa­l­los Äldre 28 Nov 16:46
5
1,5k
sexmissbruk av socio­l­ogist­u­dent Efterlys­ning - media 904 0 Hej Vi är två studenter som håller på med ett examensarbete om sex - och kärleksberoende... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
904
Hypokondri/hälsoångest av Stude­n­terna­2 Efterlys­ning - media 847 0 Hej! Vi håller på med vår c-uppsats i psykologi. Uppsatsen handlar om empati inom vården o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
847
Hypokondri/hälsoångest av Stude­n­terna­2 Efterlys­ning - media 858 0 Hej! Vi håller på med vår c-uppsats i psykologi. Uppsatsen handlar om empati inom vården... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
858
Är du den jag söker? av Frida Mikke­l­sén Efterlys­ning - media 929 0 Sugen på att starta ditt nya liv?   Är du den jag söker? Se på påståendena här under. Om d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
929
Fika i Malmö av stude­n­tC Efterlys­ning - media 929 0 Har du ansökt om ekonomiskt bistånd/socialbidrag de senaste fem åren? Och bor max en timme... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
929
Vill du intervjuas i MAMA? av fawi Efterlys­ning - media Mems
Äldre 17 Nov 22:17
1,6k 4 Hej! Jag är frilansjournalist och letar efter småbarnsmammor att intervjua till en artike... Efterlys­ning - media Mems Äldre 17 Nov 22:17
4
1,6k
Stöd från mödravården av Sabin­a Barnm­o­rskes­t­udent Efterlys­ning - media Sabina Barnmorskestudent
Äldre 17 Nov 16:05
727 1 Hej, Jag är barnmorskestudent vid Linköpings universitet och är nu igång med mitt examensa... Efterlys­ning - media Sabin­a Barnm­o­rskes­t­udent Äldre 17 Nov 16:05
1
727
Stöd från mödravården av Sabin­a Barnm­o­rskes­t­udent Efterlys­ning - media Sabina Barnmorskestudent
Äldre 17 Nov 16:04
612 3 Hej, Jag är barnmorskestudent vid Linköpings universitet och är nu igång med mitt examens... Efterlys­ning - media Sabin­a Barnm­o­rskes­t­udent Äldre 17 Nov 16:04
3
612
aggrissionsproblem av Sofie­1­90 Efterlys­ning - media MsFry
Äldre 17 Nov 00:18
748 1 Hej.Jag och min sambo väntar barn, Problemet är att vi är ofta osams och när vi väl är osa... Efterlys­ning - media MsFry Äldre 17 Nov 00:18
1
748
plusgymnasiet av Karo Efterlys­ning - media 643 0 vad tycker ni om plusgymnasiet ?är de en seriös skolla ?sköter barnen sig ?bra eller dålig... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
643
Får ni borra i er lägenhet? (väggar) av Gorby­S­teale­r Efterlys­ning - media Glotter
Äldre 5 Nov 21:41
1,2k 9 Jag gör ett projektarbete och skulle behöva svar på den här enkla frågan, svara bara ja el... Efterlys­ning - media Glott­e­r Äldre 5 Nov 21:41
9
1,2k