Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hållbar klädkonsumtion - tips på argument för? av Min Enkät­u­nders­ö­kning Efterlys­ning - media Min Enkätundersökning
Äldre 3 Feb 11:01
1,3k 4 Hallå där! Det är så att jag skriver mitt gymnasiearbete om hållbar klädkonsumtion just nu... Efterlys­ning - media Min Enkät­u­nders­ö­kning Äldre 3 Feb 11:01
4
1,3k
Casting Libroreklam av maria­e­llino­r Efterlys­ning - media 785 0 Vi rollsätter informationsfilmer för Libero och söker därför dessa kategorier plus föräldr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
785
Reflexanvändning av Idoda­n Efterlys­ning - media 794 0 Hejsan! Jag skulle vilja göra en kartläggning kring reflexer och reflexanvändning. Skulle... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
794
Sökes: Personer som blivit tvångsomhändertagna som unga av Sophi­e­inter­v­ju Efterlys­ning - media 866 0 Hej!Jag är en journaliststudent som för närvarande arbetar med mitt slutprojekt, som komme... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
866
Vad tycker ni om ordet hen? Ta del i enkätundersökning av viiki­n­ki Efterlys­ning - media snedtak
Äldre 27 Jan 21:02
1,8k 19 Hej allihopa!Jag är en finsk student som studerar nordiska språk universitet. Jag håller p... Efterlys­ning - media snedt­a­k Äldre 27 Jan 21:02
19
1,8k
Känner du dig ensam? Studie söker deltagare! av Solus­1 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Ny behandling mot ensamhet söker deltagare Ofrivillig ensamhet är ett utbrett problem med... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Att bo av idube­r­gas Efterlys­ning - media 783 0 Hej! Håller på med ett skolprojekt kring boende och skulle bli jättesuperglad om någon vil... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
783
Brukar du självdiagnostisera? av Lasse­P­5STHL­M Efterlys­ning - media 978 0 Hej,Jag heter Lasse och jobbar på P5 STHLM och i eftermiddag ska vi ta upp varför allt fle... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
978
Deltagare till forskningsprojekt online- Intimitet och sexliv av Intim­i­tet Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 17 Jan 15:32
974 3 Vi genomför en forsknings studie som riktar sig till dig kvinna/man som lever eller har le... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 17 Jan 15:32
3
974
miljömedveten familj av masti­f­fen Efterlys­ning - media 917 0 vi söker efter personer/familjer/grupper som har dedikerat sina liv för miljön, de som tag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
917
Betalningsanmärkning av richa­r­dt Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, Jag heter Richard och skriver en uppsats angående betalningsanmärkningar. Jag behöver... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
En enkät angående din åsikt om polisen i Sverige. av andre­a­sbrom­a­n Efterlys­ning - media 827 0 Hejsan Familjeliv. Jag går i årskurs 3 på gymnasiet och håller på med mitt Gymnasiearbe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
827
Personer som har/haft en betalningsanmärkning, Sökes! av richa­r­dti Efterlys­ning - media 943 0 Hej, Jag heter Richard och skriver en uppsats angående betalningsanmärkningar. Jag behöver... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
943
Erfarenhter från Mäklare med fula metoder sökes! av feowt­g Efterlys­ning - media Christian Emilsson
Äldre 23 Dec 09:48
2,7k 1 Hej! Jag har drabbats av att ha blivit lurad an mäklare inför ett förvärv av en lägenget.... Efterlys­ning - media Chris­t­ian Emils­s­on Äldre 23 Dec 09:48
1
2,7k
Vart är du fina smarta människa ? av lovel­y­89 Efterlys­ning - media lovely89
Äldre 22 Dec 08:25
1,7k 11 Blir påriktigt rädd när jag läser en del trådar här inne och man undrar ju starkt om det ä... Efterlys­ning - media lovel­y­89 Äldre 22 Dec 08:25
11
1,7k
Barn och media! av Baske­t­bex Efterlys­ning - media 888 0 Halloj!Vi är två studenter på Karlstads universitet som skriver B-uppsats i psykologi. Ämn... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
888
enkätundersökning arbete & familj av enkät­s­tudie Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hejsan!Är en student som läser sista året på min utbildning. Är mitt uppe i mitt uppsatssk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Söker förlossningshistorier av gravi­d­vecka­f­orvec­k­a Efterlys­ning - media DiamondW
Äldre 14 Dec 18:30
1,1k 2 Hej!Jag heter Emelie och är exekutiv producent för YouTube-kanalen Gravid Vecka för Vecka... Efterlys­ning - media Diamo­n­dW Äldre 14 Dec 18:30
2
1,1k
hej alla snälla som vill hjälpa! av ensny­g­gtjej­h­ej Efterlys­ning - media DiamondW
Äldre 14 Dec 18:28
1,0k 2 hej allihopa som läser! jag är en tjej som gör ett arbete om genus just nu och jag skulle... Efterlys­ning - media Diamo­n­dW Äldre 14 Dec 18:28
2
1,0k
Vad Efterfrågas I Sverige? av Anony­m ((Stu­d­enter­)­) Efterlys­ning - media Anonym (f.d. utlandsboende)
Äldre 9 Dec 22:07
4,0k 31 Hejsan Vi är två studenter vid namn Lisa och Natalie som håller på att fördjupa oss inom f... Efterlys­ning - media Anonym (f.d. utlandsboende) Äldre 9 Dec 22:07
31
4,0k