Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
DIGITALA VERKTYG FÖR FÖRÄLDRASAMVERKAN av Stino­G­ren Efterlys­ning - media 861 0 Hej alla föräldrar!Vi är två studenter från högskolan som håller på med en undersökning kr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
861
Två studenter behöver hjälp med insamling av data för masteruppsats av kaabc­h­elong Efterlys­ning - media 848 0 Hej, Jag och min kollega skulle verkligen uppskatta ifall ni skulle kunna ta er tid och sv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
848
Föräldrar! Svara gärna på tre studenters enkätundersökning! av Ellzi­e Efterlys­ning - media 738 0 Hej! Vi är tre studenter som är inne på sista året på högskolan och just nu skriver vår C-... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
738
Mobbad på jobbet av Sara8­5­08 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Behöver hjälp med min enkätundersökning, av dig som är eller har varit mobbad på din arbet... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Användare som vill prata modernt familjeliv och Familjeliv.se av jenny­d­amber­g Efterlys­ning - media 722 0 Hej!Skriver en artikel om modernt familjeliv för Svenska Dagbladet. Söker användare här so... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
722
Har du varit fosterhemsplacerad? av AnnaK­r­istin­a­yh Efterlys­ning - media 833 0 Var du familjehemsplacerad  i Sverige när du blev 18 år? Vi behöver din hjälp! Enkät med 8... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
833
Hjälp med skolarbete om SMS-lån. Vinn biobiljetter! av EmmaP­e­rsson Efterlys­ning - media Snövits
Äldre 19 Apr 18:20
852 1 Hej,Jag gör ett skolarbete om SMS eller snabblån och undrar om ni kan svara på några frågo... Efterlys­ning - media Snövi­t­s Äldre 19 Apr 18:20
1
852
Vill du att Mia Parnevik kommer på din fest, bröllop, student? av ELK Enter­t­ainme­n­t Efterlys­ning - media sextiotalist
Äldre 19 Apr 11:06
1,9k 3 Ta chansen att vara med i ett nytt spännande härligt TV3-program med Mia Parnevik! Vill du... Efterlys­ning - media sexti­o­talis­t Äldre 19 Apr 11:06
3
1,9k
Underlätta vardagen med ny typ av hemlevrans? av Josef­i­nStud­e­nt Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 17 Apr 23:56
2,2k 14 Hej alla glada! Vi undersöker just nu om det finns behov och intresse för en ny typ av hem... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 17 Apr 23:56
14
2,2k
kandidatuppsats enkätundersökning av MissL­i­ke Efterlys­ning - media 770 0 Hej! Jag skriver en kandidatuppsats om turismnäringen i Åre, samt hur turismnäringen upple... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
770
vinn en trisslott av gäst3­2­1 Efterlys­ning - media 773 0 hej,delta i denna undersökning om shoppingvanor genom att klicka på länken nedan. Det är 1... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
773
Webbenkät om vin, etiketter och hälsa - ett examensarbete från Grythyttan av wireh­n Efterlys­ning - media Lena
Äldre 15 Apr 14:59
941 1 Hej alla trevliga människor!Vi är två studenter från Restaurang- och hotellhögskolan i Gry... Efterlys­ning - media Lena Äldre 15 Apr 14:59
1
941
Marknadsundersökning kring tandkrämsanvändning av meats­p­in Efterlys­ning - media sportpappa
Äldre 14 Apr 14:46
721 1 Hej, vi är ett gäng studenter som håller på att utveckla en ny revolutionerande produkt in... Efterlys­ning - media sport­p­appa Äldre 14 Apr 14:46
1
721
Aftonbladet TV söker gravid för ny serie av Afton­b­ladet­t­v Efterlys­ning - media 864 0 Hej!Aftonbladet TV söker ett par som är gravida för en ny serie som skall handla om olika... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
864
Trygghet, tillit och vigilanter -- En enkät! av HystS­S­A Efterlys­ning - media HystSSA
Äldre 12 Apr 15:25
1,2k 3 Hej! Jag heter Erik och skriver just nu ett examensarbete i sociologi på Stockholms Unive... Efterlys­ning - media HystS­S­A Äldre 12 Apr 15:25
3
1,2k
Intervjupersoner som inte har sex av Matil­d­aa Efterlys­ning - media 889 0 Är du vuxen, men har aldrig haft sex? Kanske har du helt enkelt inte träffat den rätta än... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
889
Ögonlaser operation av Optik­e­rstud­e­nt Efterlys­ning - media 884 0 TILL DIG SOM HAR GJORT REFRAKTIV KIRURGI !!! Hej! Jag är optikerstident och just nu skrive... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
884
Kort enkät om koncepthus. Ex-jobb byggingenjörer Mittuniveritetet av exjob­b­miun Efterlys­ning - media 904 0 Hej! Vi är två studenter på Byggingenjörsprogrammet med inriktning Hållbart byggande, Mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
904
Par sökes till Amelia-intervju av journ­a­lista Efterlys­ning - media 960 0 Hej! Jag är journalist och ska göra ett reportage om sommarsex, för Amelia. Där ska jag in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
960
Par sökes till Amelia-intervju om sommarsex av journ­a­lista Efterlys­ning - media 960 0 Hej! Jag är journalist och ska göra ett reportage om sommarsex, för Amelia. Där ska jag in... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
960