Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Har du slutat röka nyligen? av sjuks­k­öters­k­estud­e­nten Efterlys­ning - media sjuksköterskestudenten
Äldre 30 Oct 12:57
697 1 Hej!Jag går på Karolinska Universitetets sjuksköterskeprogram och ska göra en vetenskaplig... Efterlys­ning - media sjuks­k­öters­k­estud­e­nten Äldre 30 Oct 12:57
1
697
Smurf - eller något annat? av Folkm­i­nnesa­r­kivet Efterlys­ning - media Folkminnesarkivet
Äldre 28 Oct 17:25
1,9k 2 Smurf – eller något annat? Åtminstone i Göteborg ropar barn ibland Smurf! om två persone... Efterlys­ning - media Folkm­i­nnesa­r­kivet Äldre 28 Oct 17:25
2
1,9k
Vad vill ni höra mer om i radio? av Sveri­g­esRad­i­oJour­n­alist­e­n Efterlys­ning - media Dr Nail
Äldre 22 Oct 11:38
758 1 Hej Familjelivare!Jag arbetar på Sveriges Radio i Stockholm och undrar vad ni skulle vilja... Efterlys­ning - media Dr Nail Äldre 22 Oct 11:38
1
758
Har du och din familj problem? av Casti­n­gTv Efterlys­ning - media 915 0 Har du och din familj problem?Just nu gör vi ett nytt tv-program där vår programledare me... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
915
Dåliga Förhållanden av acl.2­0­15 Efterlys­ning - media 947 0 Hej! Jag skriver ett repotage om dåliga förhållanden och söker därför någon(detta är helt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
947
Intresse som gått överstyr. av Casti­n­gTv Efterlys­ning - media 951 0 Hej,Har din partner ett fritidsintresse som gått över styr? Kanske har ni gården full av b... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
951
Vuxna barn som vägrar flytta. av Casti­n­gTv Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, Har du vuxna barn som vägrar flytta hemifrån? Håller du på att få panik? Vill du var... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Familjeföretag i kris. av Casti­n­gTv Efterlys­ning - media 782 0 Hej, Har du ett familjeföretag som kämpar för att överleva och du vägrar släppa taget?Just... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
782
Är du utfryst på jobbet? av Casti­n­gTv Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej,Är du eller känner du någon som är utfryst eller till och med mobbad på sin arbetsplat... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Skaffa barn ensam? av sbsra­d­io2 Efterlys­ning - media 964 0 Hej! Jag söker kontakt med kvinnor som har bestämt sig för att skaffa barn på egen han... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
964
Hur många familjer kan man ha? av reise­r­97 Efterlys­ning - media Satelliterarenlogn23
Äldre 13 Oct 13:36
759 2 tja, gurkan här, ba undrar hur många familjer man kan skapa anonymt innan de berörda blir... Efterlys­ning - media Satel­l­itera­r­enlog­n­23 Äldre 13 Oct 13:36
2
759
Någon religiös som vill svara på frågor? av Anony­m (Skol­a­rbete­) Efterlys­ning - media Boomclap
Äldre 13 Oct 12:00
798 3 Hejsan jag är en tjej på 17år som håller på med ett skolarbete på religionen! Någon som... Efterlys­ning - media Boomc­l­ap Äldre 13 Oct 12:00
3
798
Hjälp mig med min kandidatuppsats! av miwsx Efterlys­ning - media 762 0 Hej! Jag studerar på Linköpings Universitet och skriver nu en uppsats som handlar om hotel... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
762
Barn med narkotikaproblem? av Björn Johns­o­n Efterlys­ning - media 752 0 Är du förälder till ett vuxet barn som har eller har haft narkotikaproblem?... Då hör du t... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
752
Anonym undersökning av miwsx Efterlys­ning - media 658 0 Hej! Jag skulle vara ytterst tacksam om ni skulle vilja svara på min enkätundersökning kri... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
658
Föräldrar till barn 0-6 månader sökes av Annel­i­eMari­a Efterlys­ning - media AnnelieMaria
Äldre 8 Oct 11:42
1,1k 9 Hej! Vi är två Distriktssköterskestudenter som nu under hösten ska skriva vår Magisterupp... Efterlys­ning - media Annel­i­eMari­a Äldre 8 Oct 11:42
9
1,1k
Har du erfarenhet av sängvätning hos barn? av erika­r­edakt­o­r Efterlys­ning - media erikaredaktor
Äldre 8 Oct 10:16
608 2 Hej!Jag ska skriva en artikel om sängvätning/enures hos barn och letar efter en förälder s... Efterlys­ning - media erika­r­edakt­o­r Äldre 8 Oct 10:16
2
608
Sökes: Du som försöker bli gravid med PCO, endometrios eller ofriv. barnlös. av Healt­h­yMoth­e­r Efterlys­ning - media HealthyMother
Äldre 6 Oct 10:05
808 2   Hej! Jag heter Lotta och för några år sedan hängde jag väldigt mycket här på Familje... Efterlys­ning - media Healt­h­yMoth­e­r Äldre 6 Oct 10:05
2
808
Är du singel och har tonårsbarn och längtar efter kärlek? av ELK Enter­t­ainme­n­t Efterlys­ning - media 1,4k 0     Är du tonårsförälder? Är du singel? Längtar du efter kärlek?  Då kan du tillsamman... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Tappat vigselring? Blivit av med något annat dyrt? av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media Maja-Stina
Äldre 3 Oct 20:59
924 2 Hej!Jag är frilansjournalist och skriver ett jobb för Aftonbladet om försäkringar. Jag let... Efterlys­ning - media Maja-­S­tina Äldre 3 Oct 20:59
2
924