Är du den jag söker?
Sugen på att starta ditt nya liv?
Är du den jag söker? Se på påståendena här under. Om du känner igen dig i minst 10 stycken påståenden är du min idealkund, dvs. den kund jag helst vill arbeta tillsammans med. Det viktiga är att du är mamma i åldern 30-45 år.
Mina idealkunder:
Du jobbar heltid men har en dröm om att jobba mindre.
Du känner ibland av dålig självkänsla, blir lätt irriterad och har svårt att fokusera.
Du känner dig trött och sliten.
Du trivs inte på jobbet eller funderar på att byta karriär.
Du känner att tiden inte räcker till.
Du känner en obalans mellan arbete och fritid.
Du känner en obalans i dina relationer, kan vara med barn, make/sambo, vänner, kollegor osv.
Du känner dig inte särskilt attraktiv längre.
Du vet inte vad du vill jobba med ?när du blir stor?.
Du känner känslor som ?hur kunde det bli såhär? Eller hur hamnade jag här??.
Du har inte så många riktiga vänner och ringer sällan någon för att hitta på något.
Du vill utveckla en hobby men vet inte vad du vill göra.
Du känner dig ibland misslyckad som mamma och har svårt att förlåta dig själv för tidigare misstag gentemot barnen.
Du vet vad du vill göra men inte HUR du ska göra för att komma dit.
Du känner att du skulle vilja ha kommit längre i din ålder såsom att hitta en klädstil som du trivs i eller i din kunskapsutveckling.
Du känner dig ensam.
Du känner en enorm frustration för att du inte kan nå fram till dina barn eller få dem att lyssna på dig.
Du och din sambo motarbetar varandra när det gäller barnen och du känner dig så frustrerad för att ni inte har en gemensam grund för uppfostran.
Du känner ibland dåligt samvete för att du inte kan vara med på alla barnens aktiviteter på förskolan/skolan pga. jobbet fastän du skulle vilja.
Jag behöver din hjälp med en marknadsundersökning inom mitt område som är att coacha mammor som du i sin vardag. Den här marknadsundersökningen syftar till att skapa mig en bild av mina framtida kunder, de kunder som jag verkligen vill jobba med. Du är en av dem! Jag vill kunna hjälpa kunder som är lik dig och som har har de funderingar och problem som du har i din vardag.
Som tack för din hjälp erbjuder jag dig en timmes gratis coaching (upptäckartimme) där vi fokuserar helt och hållet på dig och det som du för stunden vill prata om. Jag lyssnar på dig! Du har också chansen att vinna ytterligare 3 timmar via Skype eller telefon med vardagscoaching av mig till ett väldigt förmånligt pris.
Coaching innebär att vi tittar på ditt nuläge med fokus på det som du har i din vardag och hur du ska ta dig dit du vill i din vardag. Det är enklare än du tror. Jag coachar dig och genom coachingen kommer du upptäcka att du har allt du behöver inom dig redan nu. Du behöver bara upptäcka det!
Vill du vara med från början? Skicka mig ett mail på [email protected] så skickar jag frågorna till dig som du svarar på i lugn och ro hemma. Avsätt gärna 60 minuter för att svara på frågorna. Jag har valt att skicka frågorna på mail istället för att intervjua dig på telefon då jag tror att det är lättare för dig att vara ärlig och känna dig bekväm.
Alla svar kommer behandlas strikt konfidentiellt. Ser fram emot ditt mail!
Varma hälsningar
Frida Mikkelsén
Diplomerad coach och utbildad i det coachande ledarskapet