• TeamHansson

Känsliga Rummeberättelser i Web-TV-form

Jag gillar att läsa människors trådar här, speciellt i "Känsliga Rummet" då väldigt många har berättelser som berör en väldigt djupt. Berättelser man gärna skulle vilja veta mer av.

Då jag jobbar med TV kände jag att det skulle vara väldigt intressant att kolla om det finns några som har en stark berättelse man delat med sig av här och som skulle vilja berätta sin historia mer ingående på video. Likt web-TV episoder. Att få dela med sig av sin sorg eller lycka för att hjälpa/stärka andra eller bara få dela med sig. Att få berätta om det jobbiga man varit med och hur man tog sig ur det, eller hur det gick bra i slutändan eller att det faktiskt inte slutade lyckligt och hur det då känns idag.
    Dessa videor tänkte jag sedan lägga ut på YouTube och dela här i forumet.
    Jag är inte ute efter att exploatera folk och deras sorg. Utan att som här i forumet, att man får dela med sig till andra om man vill och orkar.
    Jag gör detta projekt själv som privatperson. Det är alltså inget stort företag/bolag/organisation som ligger bakom.

Söker först och främst efter personer i Stockholmsområdet då det är nära och enkelt för mig att ta mig runt.
    Berättelserna bör helst handla om barn eller familj och inte hänga ut eller smutskasta andra människor. Vill inte göra något fult eller elakt utan nåt fint där du har chansen att få beröra andra människor i känsliga och jobbiga ämnen.

Om det låter som något du vill vara med på så hör av dig till mig här på Familjeliv så kan vi prata mer.

• Svar på tråden Känsliga Rummeberättelser i Web-TV-form
  • TeamHansson

BUMP.
    Projektet är fortfarande aktuellt om någon har en stark historia som denne vill dela med sig av.

Svar på tråden Känsliga Rummeberättelser i Web-TV-form