Examensarbete om hjälpmedel för barn
Hej
Mitt namn är Daniel och jag är studerande vid Chalmers tekniska högskola och gör för närvarande mitt examensarbete på programmet "Design- och produktutveckling". Arbetet gör jag i samarbete med Eurovema som är ett företag som tillverkar mobilitetshjälpmedel för funktionshindrade.
www.eurovema.se/
Mitt examensarbete har som mål att undersöka framtida utveckling av deras sulkyvagn ITO
www.eurovema.se/default.asp&sLang=sv-se
Med denna tråd hoppas jag kunna komma i kontakt med ni föräldrar som har eller möjligen kommer använda Eurovemas sulkyvagn eller liknande vagnar för era barn. Jag kommer då om möjligt, antingen via telefon eller bestämd träff, fråga lite frågor som kan hjälpa mig att hitta förbättings- och förnyelsemöjligheter för Eurovemas vagn.
Då jag bor i Göteborg är föräldrar i dess närområde mest intressant, men även ni som bor i närheten av Värnamokommun är av intresse då mina föräldrar bor där. Tveka inte att höra av er om ni tro er kunna bidra med information och hjälp även om ni inte passar in i beskrivningen ovan!
Då jag förstår att detta är ett lite känsligt ämne kan ni kontakta Eurovema för mer information. Deras kontaktuppgifter finns på hemsidan. I övrigt kan ni som har möjlighet att hjälpa mig kontakta mig direkt på mail, daniel@bredaryd.se, eller svara mig här på familjeliv.se
Framöver kommer jag nog också länka en enkät här med frågor.
Tack så mycket på förhand :)
Mvh Daniel