• UlrikaFrilansjournalist

Testperson - ta en vit månad

Hej!

Till ett reportage i Aftonbladet söker jag en testperson som vill ställa upp på en vit månad.
    Vi mäter dina värden före och efter och analyserar hälsoeffekterna av fyra veckor helt utan alkohol.

Perfekt för dig som vill ha koll på din hälsa.

Mejla mig på: info@ulrikalidbo.com
    Hälsningar,
    Ulrika Lidbo, Frilansjournalist

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-05-11 14:42
    Hej!

Till ett reportage i Aftonbladet söker jag en testperson som vill ställa upp på en vit månad.
    I dagsläget dricker du alkohol åtminstone ett par, tre gånger i veckan - och kanske lite för mycket någon av gångerna.

Vi mäter dina värden före och efter och analyserar hälsoeffekterna av fyra veckor helt utan alkohol.

Perfekt för dig som vill få koll på din hälsa.

Mejla mig på: info@ulrikalidbo.com
    Hälsningar,
    Ulrika Lidbo, Frilansjournalist

• Svar på tråden Testperson - ta en vit månad
  • Coccolina

Hmm hur ofta bör man dricka för att det skall vara intressant? Jag dricker kanske som mest 1-2 gånger i månaden... och med dricker kan det vissa månader menas en öl på en kväll andra gånger är det råfest en hel helg.... 

Ni kanske bör definiera en miniminivå?? Dricker varje vecka/ett par gånger i veckan/varje dag... 

För tror tex att om jag är med så är jag högst ointressant eftersom jag ju inte dricker så mycket 99% av tiden. Medan en person som dricker varje dag säkerligen är mer intressant

I'm not crazy... My reality is just diffrent than yours....
  • UlrikaFrilansjournalist

Hej!
    Bra tänkt att definiera tydligare. Jag ska se om texten går att ändra.
    Man ska nog dricka åtminstone ett par, tre gånger i veckan - och kanske lite för mycket någon av gångerna -  för att provsvaren ska visa resultat efter en vit månad.

Hälsningar,
    Ulrika

Svar på tråden Testperson - ta en vit månad