• Boomsan

Vi som går ner i vikt med shapeup!

Hej,
    Jag började med denna appen igår tack vare denna tråden så tack för det :)
    Ska inte äta mer än ca 1300 kcal/dag. Hur ligger det till för er?
    Tycker för övrigt att det är en bra app och den har redan hunnit chocka mig med hur mycket kalorier vissa saker innehåller som man faktis trodde var nyttigt som vindruvor.. 

• Boomsan
    Amy27 skrev 2012-05-24 19:16:03 följande:
    Här blev det röd stapel ikväll.
    Maken ville ha våfflor till middag, 190 kcal per våffla!!
    Men men, nya tag imorgon!!
    VAAAA?! ska aldrig mer äta en våffla, dem som är så goda :( kan lätt klämma 4 st med grädde och allt
  • Boomsan

Ni som håller er på extremt lite kalorier, stannar ni endån i vikt? Jag håller mig på 800 kalorier om dagen (direktioner från min läkare) men har stannat i vikt och förstår inte varför. Känner nån igen sig?

• Boomsan

Jag vill påstå att jag äter rätt mat, äter kalorifattit och får i mig tillräckligt med protein. Tar även multivitamin.
    Ska maila dietisten och fråga hur jag ska göra Glad

• Boomsan
    Boomsan skrev 2013-07-14 22:43:27 följande:
    Jag vill påstå att jag äter rätt mat, äter kalorifattit och får i mig tillräckligt med protein. Tar även multivitamin.
    Ska maila dietisten och fråga hur jag ska göra Glad
    Det släppte! gick ner 0,7 kg under natten ^^ yeey
  • Boomsan

Hej,
    Laddade ner shape up igen efter ett uppehåll ^^ Har tidigare använt mig utav den appen och gick ner 8 kg. Nu ska jag på det igen ^^
    Förra gången höll jag mig till 800 kcal/dag och gick ner 8 kg på 1 månad. Nu ska jag enligt appen hålla mig till strax under 1400 kcal/dag för att gå ner 6 kg men jag kan inte hitta var det står hur lång tid det uppskattas ta?

Svar på tråden Vi som går ner i vikt med shapeup!