BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
ÄL+12 och negativa test, det är nog kört denna månad..
Förstår inte varför det tar sån tid nu.. Mina 2 äldsta barn blev till på första försöken, den jag fick missfall med blev till på andra och nu ska vi alltså gå in på försök nr 6... 😔😔😔
November kommer bli tuff, det var månaden jag egentligen skulle haft BF.
Just ju känns det som jag aldrig kommer bli gravid igen..
Tant röd kom på besök här idag. Så nytt bim blir förmodligen 1-2 november. Men jag stannar i tråden för kommer förmodligen testa innan iaf. 😅
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
2/10 - sanlin90, andra barnet, försökt 2,5 år.
3/10 - MacBookPro, första barnet, 5e försöka 3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
3/10 - MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket
3/10 - Kamrat, första barnet, 1:a försöket
Jaha, nu dök mensen upp? Jag är så förvirrad. Det betyder att denna menscykel låg på 24 dagar. För ett par månader sedan blev det 26 dagar och då brukar jag ha en längre menscykel som ligger mellan 29-32 dagar. Vad är det som händer?
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
2/10 - sanlin90, andra barnet, försökt 2,5 år.
3/10 - MacBookPro, första barnet, 5e försöka 3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
3/10 - MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket
3/10 - Kamrat, första barnet, 1:a försöket
Kan en nidblödning hålla i sig i 3 dagar?
de känns inte som en mens alls, de kommer jätte lite, ett trosskydd skulle räcka hela dagen om Jag inte bytte. De är brunt & inte rött, molande värk i nedre delen på magen. Jag brukar aldrig ha mensvärk.
Skulle vara kul och veta hur gamla alla är i tråden?
jag fyller 35 i november
jag fyller 35 i november
Hej,
Hoppar in i tråden. Tog en paus lite från FL, hållit på i 12+ månader. Tråkigt såklart att ja känner igen flera i bim listan.
Hoppas såklart som vanligt att detta är vår månad 😊
Temp ökning tyder på ÄL igår så BIM den 17e
jag fyller 35 i november