• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Potatisbulle
    cutepenguin skrev 2023-10-05 19:07:15 följande:
    Potatisbulle 
    Åh låter spännande! Håller alla tummar för att du får ditt plus! ❤️ 

Syskonförsök
    Haha samma här! Hejar på alla 😍

Åh men tack! ❤️ Vore verkligen på tiden!

• Bodbod

@Syskonförsök

Tänkte på dig idag! Du var så snäll mot mig i tidigare trådar. All lycka med graviditeten! 

• inezp
    Syskonförsök skrev 2023-10-05 19:00:42 följande:

Blev lite nyfiken, det KAN ju bli postivt för graviditet med, säkert du inte är gravid istället? Vissa blöder ju även om de är gravida. Annars väldig tidigt ägglossning!

Bokstavligen sprang mot toaletten (och rev upp ett gravtest i farten..) efter att ha läst ditt inlägg.. haha. Tyst
    Men neej, har nog haft en väldigt tidig (förhoppningsvis) ägglossning. Värkte en hel del där nere på CD 9 dvs dagen efter det positiva ÄL-testet. Men utöver det absolut inga andra symptom på ÄL.. 
    Återkommer med resultat om 12 långa dagar.. Skäms
  • Syskonförsök

❤️❤️❤️ så mysigt att höra! och stort tack! Har svårt att lita på det, det är svårt efter att nyss haft ett missfall, oroar mig och svårt att glädjas men är bara vecka 6 så hoppas de ger med sig med tiden. 

hejar som tusan på er❤️

Bodbod skrev 2023-10-05 20:07:57 följande:

@Syskonförsök

Tänkte på dig idag! Du var så snäll mot mig i tidigare trådar. All lycka med graviditeten! 

• Syskonförsök

Fan då :( förlåt om jag höjde förväntning men sjukt tidig ägglossning då!! 

inezp skrev 2023-10-05 21:03:00 följande:
    Bokstavligen sprang mot toaletten (och rev upp ett gravtest i farten..) efter att ha läst ditt inlägg.. haha. Tyst
    Men neej, har nog haft en väldigt tidig (förhoppningsvis) ägglossning. Värkte en hel del där nere på CD 9 dvs dagen efter det positiva ÄL-testet. Men utöver det absolut inga andra symptom på ÄL.. 
    Återkommer med resultat om 12 långa dagar.. Skäms
  • Potatisbulle

Jag hade jättemycket mensvärk på eftermiddagen idag. Precis som jag brukar ha under mens, men fortfarande inte en droppe blod nu på kvällen. Har aldrig känt såhär INNAN mens förut och brukar i vanliga fall inte ha särskilt ont förrän ett par dagar in på mensen. Höll i någon timme men nu känner jag ingenting igen. Greppar efter halmstrån kanske men är det någon som vet om det kan vara ett tecken på graviditet? Antar att det kommer visa sig under morgondagen om det inte är det, men gillar att leva på hoppet Glad

• cutepenguin
    Potatisbulle skrev 2023-10-05 21:36:23 följande:

Jag hade jättemycket mensvärk på eftermiddagen idag. Precis som jag brukar ha under mens, men fortfarande inte en droppe blod nu på kvällen. Har aldrig känt såhär INNAN mens förut och brukar i vanliga fall inte ha särskilt ont förrän ett par dagar in på mensen. Höll i någon timme men nu känner jag ingenting igen. Greppar efter halmstrån kanske men är det någon som vet om det kan vara ett tecken på graviditet? Antar att det kommer visa sig under morgondagen om det inte är det, men gillar att leva på hoppet Glad

Jag har haft så båda gångerna innan jag plussat. Har fortfarande så och är i vecka 7 nu. Det kommer och går. Känns lite som mensvärk men mer centrerat i mitten långt långt ner 😅👍🏼 

• Potatisbulle
    cutepenguin skrev 2023-10-05 21:41:18 följande:

Jag har haft så båda gångerna innan jag plussat. Har fortfarande så och är i vecka 7 nu. Det kommer och går. Känns lite som mensvärk men mer centrerat i mitten långt långt ner 😅👍🏼 

Åh! Tack. Låter ju väldigt hoppfullt 😄 Då lever jag på hoppet lite till! Läste att det kan kännas som mensvärk när livmodern växer. 

• Barbrastreisand
    liloma skrev 2023-10-05 09:44:22 följande:

6 dagar kvar till bim. Vill bara veta nu! Fler som bara går och väntar in testdag? Hur tidigt brukar ni testa? 

Japp! Den eviga väntan! Jag brukar börja smygtesta runt äl+9-10 med testa tidigt. Men denna cykel får jag vänta längre då jag tagit ovitrelle, så blir en låååång väntan haha
  • Pico

Vaknade upp med huvudvärk och en glad gubbe på ÄL-testet - så nu kör vi!! vid första försöker förra månaden så hittade jag inte ÄL på de 10 tester jag hade och skippade att köpa fler, bättre lycka denna månad helt klart Skrattande mannen blev peppad också haha, men det är ju lite svårare nu när man har en liten på 11 månader att ta hänsyn till Flört 

som svar på tidigare fråga, jag är 32 Solig

Svar på tråden BIM oktober