BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Åh men tack! ❤️ Vore verkligen på tiden!
@Syskonförsök
Tänkte på dig idag! Du var så snäll mot mig i tidigare trådar. All lycka med graviditeten!
Blev lite nyfiken, det KAN ju bli postivt för graviditet med, säkert du inte är gravid istället? Vissa blöder ju även om de är gravida. Annars väldig tidigt ägglossning!
❤️❤️❤️ så mysigt att höra! och stort tack! Har svårt att lita på det, det är svårt efter att nyss haft ett missfall, oroar mig och svårt att glädjas men är bara vecka 6 så hoppas de ger med sig med tiden.
hejar som tusan på er❤️
@Syskonförsök
Tänkte på dig idag! Du var så snäll mot mig i tidigare trådar. All lycka med graviditeten!
Fan då :( förlåt om jag höjde förväntning men sjukt tidig ägglossning då!!
Jag hade jättemycket mensvärk på eftermiddagen idag. Precis som jag brukar ha under mens, men fortfarande inte en droppe blod nu på kvällen. Har aldrig känt såhär INNAN mens förut och brukar i vanliga fall inte ha särskilt ont förrän ett par dagar in på mensen. Höll i någon timme men nu känner jag ingenting igen. Greppar efter halmstrån kanske men är det någon som vet om det kan vara ett tecken på graviditet? Antar att det kommer visa sig under morgondagen om det inte är det, men gillar att leva på hoppet
Jag hade jättemycket mensvärk på eftermiddagen idag. Precis som jag brukar ha under mens, men fortfarande inte en droppe blod nu på kvällen. Har aldrig känt såhär INNAN mens förut och brukar i vanliga fall inte ha särskilt ont förrän ett par dagar in på mensen. Höll i någon timme men nu känner jag ingenting igen. Greppar efter halmstrån kanske men är det någon som vet om det kan vara ett tecken på graviditet? Antar att det kommer visa sig under morgondagen om det inte är det, men gillar att leva på hoppet
Jag har haft så båda gångerna innan jag plussat. Har fortfarande så och är i vecka 7 nu. Det kommer och går. Känns lite som mensvärk men mer centrerat i mitten långt långt ner 😅👍🏼
Jag har haft så båda gångerna innan jag plussat. Har fortfarande så och är i vecka 7 nu. Det kommer och går. Känns lite som mensvärk men mer centrerat i mitten långt långt ner 😅👍🏼
Åh! Tack. Låter ju väldigt hoppfullt 😄 Då lever jag på hoppet lite till! Läste att det kan kännas som mensvärk när livmodern växer.
6 dagar kvar till bim. Vill bara veta nu! Fler som bara går och väntar in testdag? Hur tidigt brukar ni testa?
Vaknade upp med huvudvärk och en glad gubbe på ÄL-testet - så nu kör vi!! vid första försöker förra månaden så hittade jag inte ÄL på de 10 tester jag hade och skippade att köpa fler, bättre lycka denna månad helt klart mannen blev peppad också haha, men det är ju lite svårare nu när man har en liten på 11 månader att ta hänsyn till
som svar på tidigare fråga, jag är 32