• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Ememem
    Hund12345 skrev 2023-10-06 12:33:20 följande:

Om mensen skà komma imon, kan jag testa idag då med ett vanligt test? Är så sjukt nyfiken. Illamåendet tar dö på mig & blödningen va väldigt sparsam o höll bara i några dagar Så kan inte räkna de som mens. Hur länge måste jag hålla mig isf? Räcker de med 4h? 

Ja det skulle jag säga. 2-3 timmar med mindre vätska brukar vara tillräckligt för att jag ska få ganska koncentrerad urin.

Jag har fått plus på äl+9-10 med vanliga test.

• Ememem
    Villblimamma98 skrev 2023-10-06 12:43:16 följande:

Idag är äl + 5 och aldrig tidigare har tiden gått såååå långsamt som nu...

Jag är med dig.. också äl +5.

När tänker du börja testa? Jag tänkte nog på söndag, vet att äl+7 är lite för tidigt men har plussat på äl+9 innan, så vore kul att se hur tidigt det eventuellt syns något..

• Hund12345

Misstänker ett spöksträck så åker o köper tidigt test. Hur går de för er andra som ska ha mens imon? 

• Villblimamma98

@ememem jag tänkte på måndag äl + 8. Har ett tidigt från Abblo pharma som mäter 5ml till skillnad från vanliga på 10 eller 25. Så får vi se... som sagt inga större förhoppningar tyvärr 

• Potatisbulle
    Hund12345 skrev 2023-10-06 15:17:55 följande:

Grattis ☺️❤️

Tack!!! Vet inte vart jag ska ta vägen just nu 😍
  • Cinapuffen
    Potatisbulle skrev 2023-10-06 15:13:09 följande:

Är i fullständig chock. 

😭❤️

Stort grattis! ❤️
Svar på tråden BIM oktober