BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Imorgon tänkte jag ta ett testa tidigt-test. Då är jag på BIM-3 enligt app. Tycker jag känt att det drar lite vagt i livmodern igår och idag och nu känns brösten pyttelite spända. Vet att jag känner efter och registrerar varje liten grej, men hoppas att det inte bara är inbillning! Har ändå haft en känsla sen ÄL och framåt att det kan ha tagit sig.
Nån mer som ska testa imorgon? :)
Äl + 6 idag och blev galet åksjuk. För två cykler sen när jag fick en kemisk graviditet hade jag illamående från äl + 6 och runt äl 9/10 kunde jag inte ens köra bil utan att bli illamående. Försöker inte övertänka men hoppas det betyder något bra...
Hej allihopa!
Jag hoppar in i samtalet här. Jag har lite rörig situation, har i maj fått besked om MA v 13 och fått göra medicinsk abort, efter det har jag haft lång period med ständiga blödningar i över 3 månader. Kört kur med Provera och fått mensliknande blödning i början av september, långdragen och seg mens. Efter det upphörde blödningar, jag började mäta basaltemperatur för första gången i mitten av september och har troligen oregelbunden cykel nu eftersom mensen kom inte i oktober. Enligt BT har ÄL ägt rum för några dagar sedan så jag avvaktar med tester. Vet alltså inte var cykeln jag är någonstans just nu men hoppas på att jag är gravid tips allt.
Vad tar ni för eventuella kosttillskott?
Grattis!!