BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Vi fick tyvärr inte till det med sex i rätt tajming denna månad pga massa tråkiga och ledsamma omständigheter. Vi hade sex en gång sent den daget ägget lossade och det var för sent för att det ska ta sig tänker jag.
Jag väntar mens imorgon och symtomen ser ut precis som vanligt senaste cyklerna.
Det som dock gör mig glad är att min menscykel känns som den börjar bli allt mer sund. Ägglossning kommer tidigare, runt cd 18-19 ungefär istället för cd 25-27. Jag har fortfarande kort lutealfas, men nu 10 dagar istället för 8 dagar. Temphöjningen är högre generellt och håller i sig bättre. Jag har även börjat få ömma bröst etc under lutealfasen, precis som förr i tiden. Tänker att det är goda tecken på att gulkroppen producerar allt bättre med progestereon.
Så trots att det inte finns någon förhoppning om ett plus denna månad är jag ändå glad att cykeln känns så bra!
Åhhhh tack för alla grattis fina ni ❤️❤️❤️ Är så glad och fortfarande chockad. Överraskade sambon när han kom hem och berättade att han ska bli pappa. Ikväll ska vi dricka alkoholfritt bubbel ☺️
Det jag har gjort nu är att förutom tempa och använda äl-tester, ta folsyra och c-vitamin, så har jag de senaste två cyklerna tagit apiforce bidrottninggelé. Vet såklart inte om det var det men jag upplever att jag har varit mycket mycket mer kåt (ursäkta ordvalet) kring ÄL av det båda cyklerna. Så det rekommenderar jag verkligen. Har testat rosenrot tidigare men inte alls känt likadant.
Hänger kvar i tråden och hejar på alla er fantastiska människor ❤️ hoppas vi ses i BF juni!
Grattis potatisbullen !! 😍❤️
kände du några särskilda symtom nu innan de plussade jämfört med andra cykler?☺️
Villblimamma98
Det som var annorlunda den här gången var att jag hade precis som jättekraftig ilande mensvärk, det började samma dag som jag hade BIM. Det har jag aldrig haft innan mens förut så då anade jag att något var på gång. Sen har jag varit trött, frusen och kissnödig. Men inte jättemycket symtom än.
Höst2023
GRATTIS!!! ❤️❤️❤️
HÖST2023
Grattis!!❤️ så härligt att läsa 🥰
Gjorde du något annorlunda denna cykeln jämfört med förra?