BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Grattis till er som plussat!
Mina fertila flytningar slutade igår, men fick stegeing på äl-test idag ... Så känns som att det inte kommer ta sig.
Jag o min kille pratade ut lite igår, för oss känns det
som att försökandet börjar tära lite på sexlivet. Jag kan inte alls njuta som förut bör det hela har ett ändamål.
Jag tar folsyra och järn.
Grattis till er som plussat!
Mina fertila flytningar slutade igår, men fick stegeing på äl-test idag ... Så känns som att det inte kommer ta sig.
Jag o min kille pratade ut lite igår, för oss känns det
som att försökandet börjar tära lite på sexlivet. Jag kan inte alls njuta som förut bör det hela har ett ändamål.
Jag tar folsyra och järn.
Vaknat upp med otroligt mycket finnar så misstänker mensen kommer om en vecka och inget blev denna gång?
Vaknat upp med otroligt mycket finnar så misstänker mensen kommer om en vecka och inget blev denna gång?
Vill bara skicka lite hopp! Jag brukar också få finnar (framförallt en jäkel mitt i pannan) strax innan mens, men fick det även nu innan jag plussade. 🥰 Håller tummarna för dig!
Vill bara skicka lite hopp! Jag brukar också få finnar (framförallt en jäkel mitt i pannan) strax innan mens, men fick det även nu innan jag plussade. 🥰 Håller tummarna för dig!
Hej alla, hoppar in här!
Har bim 14/10, så ett par dagar kvar, men har ända sen ägglossning haft en dov molande värk i nedre delen av magen. Kommer och går lite under dagarna men försvinner inte helt. Har dessutom varit fruktansvärt trött senaste veckan, somnat två timmar tidigare än vanligt på kvällen. Det kan förstås bero på massa saker och förändringar generellt i livet men hoppas såklart att det beror på ett plus!
vad säger ni? Det här med dov mensvärk sen ägglossning är helt nytt för mig!