• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • DrömlivetiHD

Hej på er! 

Är på CD11 idag. Inte en aning om hur lång menscykel jag har. Så jag får se när ÄL kommer. Började dock få lite molvärk redan igårkväll och även inatt runt äggstockarna. Och ikväll på gymmet när jag körde tunga set på benpressen tyckte jag också att det liksom "stramade" lite vid äggstockarna och gjort lite lite ont/obehagskänsla. 

Någon som tränar och varit med om liknande erfarenhet? Ska ta ÄL test imorgonbitti igen och se om det visar nått. Hade egentligen velat ta ikväll med men druckit alldeles för mycket vatten för att det ska visa nått 😅

• pippi12345
    Villblimamma98 skrev 2023-10-10 21:24:42 följande:

Ser ni också?

Syns tydligt att det är något 🤩
  • Villblimamma98
    pippi12345 skrev 2023-10-10 22:05:25 följande:
    Syns tydligt att det är något 🤩
    Åh! Satt klockan på 04.00(!!) i morgon för att gå upp samma tid som mannen och testa igen innan jobbet. Tror du det kan ge utslag på clearblue digital early?
  • Ememem
    Villblimamma98 skrev 2023-10-10 22:36:27 följande:
    Åh! Satt klockan på 04.00(!!) i morgon för att gå upp samma tid som mannen och testa igen innan jobbet. Tror du det kan ge utslag på clearblue digital early?
    När jag plussade på äl+9 med mina två, så fick jag sen gravid 1-2 med cb veckoindikator på äl+10, hade dock ett lite starkare streck än du på äl+9 men tänker att digital early är ju känsligare så borde kunna funka!
  • EFW
    Villblimamma98 skrev 2023-10-11 04:23:11 följande:
    Herregud! Hoppas inte på kemisk igen!
    Ååå så kul! Stort Grattis 🍀❤️
  • Ememem
    Villblimamma98 skrev 2023-10-11 04:23:11 följande:
    Herregud! Hoppas inte på kemisk igen!
    Grattis!
Svar på tråden BIM oktober