BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hoppar in här då jag har ÄL idag och bim 30/10 :) Hittade dock ingen lista.
ÄL+9 idag, huvudvärk och illamående - ska försöka ta ett test imorgonbitti, fick ett väldigt svagt streck när jag var på ÄL+9 med sonen så hoppas på morgondagen
Äl+12 (bim-1).
Jag kunde inte hålla mig utan tog ett test med babyplan nu på eftermiddagen som visade negativt, alltså helt blankt. Jag känner mig helt förstörd, hade hoppats så och kurvan kändes ändå lite lovande.
Jag läste att babyplans känslighet är från 25...
Kan det vara att det visar negativt för att det fortfarande är för tidigt?
Funderar på att springa till apoteket och köpa clearblue. Men orkar samtidigt inte ta ett till negativt test.
Äl+12 (bim-1).
Jag kunde inte hålla mig utan tog ett test med babyplan nu på eftermiddagen som visade negativt, alltså helt blankt. Jag känner mig helt förstörd, hade hoppats så och kurvan kändes ändå lite lovande.
Jag läste att babyplans känslighet är från 25...
Kan det vara att det visar negativt för att det fortfarande är för tidigt?
Funderar på att springa till apoteket och köpa clearblue. Men orkar samtidigt inte ta ett till negativt test.
Hej!
Jag joinar er här. Jag hade beräknat BIM i början av oktober och tyvärr blev det inget den här gången. Grät ögonen ur mig. Nu är jag precis i fertilitetsperioden igen och har beräknat BIM 3 november.
Jag använder natural cycles. Vi harförsökt sen juni men förra månaden började jag med ägglossningstester, LH-test. Än så länge har inget LH-test vissat positivt... Jag är supernervös att det inte ska gå. Det är första barnet för både mig och min fästman så man är lite på tårna minst sagt.
Heja oss och hoppas på positiva gravtest!
Quesswhat, hur många dagar efter äl var det?🙂
Quesswhat, hur många dagar efter äl var det?🙂
Quesswhat (kunde inte citera), stort tack för ditt svar. Det ger hopp! <3 och grattis till ditt plus.
Jag har varit och köpt ett clearblue, men väntar till imorgon med att testa.
Andra månader när jag fått negativt test har jag bara accepterat (brutit och ihop och kommit igen). Men denna gången är det som att jag inte kan släppa tanken på att jag ändå är gravid. Mensen är beräknad till imorgon. Jag brukar ha en relativt regelbunden cykel så vi får se vad temp och test visar imorgon, förutsatt att jag inte vaknar med mens förstås.
Jag håller tummarna för oss alla <3