BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Efter 7 minuter. Tyvärr fotat i skugga
Lyckas inte citera?
Efter 7 minuter. Tyvärr fotat i skugga
Lyckas inte citera?
Hej!
är det någon här som vet vad det innebär när livmodertappen är bakåtvänd?
Hej!
är det någon här som vet vad det innebär när livmodertappen är bakåtvänd?
Intressant!
hade ÄL för drygt 1 vecka sedan.
Hej,
Fick positivt på ÄL test igår morse och idag morse (RFSU . Hade äggvitesekret igår men mer betyder det att ägget inte släppt än?
ska vi ha sex en eller två dagar till nu tror ni?
Tack för svar!
det hsr tagit en spännande vändning. man tror inte längre vattnet har gått utan det var bara så himla mycket blod, finna ett jättestort hematom i livmodern, misstänks att ett kärl i moderkakan brustit och att det var därifrån allt blod kom. Så nu är det sängläge och vila som gäller, hålla tummarna att hematomet inte växer och tar med sig bebis ut eller att jag drabbas av en infektion. varit inlagd till idag då jag blev utskriven efter lunch.
Hej,
Fick positivt på ÄL test igår morse och idag morse (RFSU . Hade äggvitesekret igår men mer betyder det att ägget inte släppt än?
ska vi ha sex en eller två dagar till nu tror ni?