BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Plussade imorse med testa tidigt, tror det är ÄL+9. Har haft tydliga symptom, framför allt känningar och dragningar runt livmodern vilket jag hade på precis samma sätt med första barnet. Detta var dock oplanerat så jag är lite i chock.
Grattis till er som plussat 😍 Gud så underbart!
Nu efter jobbet fick jag sprängande huvudvärk. Tog ett glas vatten och 2 kex. Kände sen hur illamåendet kom helt plötsligt. Började direkt fundera på om det är pga huvudvärk och dåligt med vätska under dagen eller om det kan vara ett symtom 🙈 Är på ÄL+7, så det är ju väldigt tidigt fortfarande. När kan symtomen börja komma egentligen? Är det ens rimligt att illamåendet skulle kunna vara ett symtom?
Är på äl 8, testade negativt imorse med ett testa tidigt test. Vet att det är alldeles för tidigt men kunde inte hålla mig. Har hela dagen varit inställd på att det inte blir något.
Nu hittade jag en liten liten blodfläck i trosan, men inget när jag torkar mig. Brukar aldrig ha det annars..vågar inte hoppas på att det är en nidblödning.
Är på äl 8, testade negativt imorse med ett testa tidigt test. Vet att det är alldeles för tidigt men kunde inte hålla mig. Har hela dagen varit inställd på att det inte blir något.
Nu hittade jag en liten liten blodfläck i trosan, men inget när jag torkar mig. Brukar aldrig ha det annars..vågar inte hoppas på att det är en nidblödning.
Varför är äl 8 för tidigt?
för mig är äl 8 5 dagar innan bim nämligen . Det borde ju gå bra att testa då? I alla fall enl testen?
för mig är äl 8 5 dagar innan bim nämligen . Det borde ju gå bra att testa då? I alla fall enl testen?
Den mest gråa och trista dagen på länge och mensen kom som ett brev på posten... lika låg och besviken som vanligt.
Ta hand om er! Ses förhoppningsvis (inte) i novembertråden!