• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • bebissugen91
    DrömlivetiHD skrev 2023-10-22 22:21:02 följande:
    Tester.  Men missade toppen på stegringen. Misstänker att den var söndagskväll/natt. Måndag morgon var testet lite svagare än kontrollstrecket. Men inte mycket. Så vi tajmade in måndag kväll. Hoppas det stämde 🤞

Ja, hoppas veckan går fort för oss nu! 

Skriv om du känner några fler symtom i veckan 😃
    Just det, det skrev ju om innan! Sorry, så svårt att hålla reda på alla här inne 🙈

Det ska jag göra, du med 😁😁
  • Kiwi157

Plussade imorse. Tog sista minipiller i slutet på augusti, så vi prickade andra ägglossningen. Överlycklig men samtidigt i chock. Första barnet och vi båda är lite ?äldre? jag 32 och sambon 36, så jag var beredd på att det skulle ta tid. Är på ÄL +11 idag när jag plussade. Kände tydliga symtom, annars hade jag nog väntat på mens och inte testat. 

• inezp
    Kiwi157 skrev 2023-10-23 09:12:28 följande:

Plussade imorse. Tog sista minipiller i slutet på augusti, så vi prickade andra ägglossningen. Överlycklig men samtidigt i chock. Första barnet och vi båda är lite ?äldre? jag 32 och sambon 36, så jag var beredd på att det skulle ta tid. Är på ÄL +11 idag när jag plussade. Kände tydliga symtom, annars hade jag nog väntat på mens och inte testat. 

Wow så roligt för er, stort grattis!! Är själv i samma ålder och första barnet så kan förstå vad du menar med att det finns en tanke kring att det "bör" ta längre tid. 
    Vad var dina tydliga symptom? 
  • bebissugen91
    Kiwi157 skrev 2023-10-23 09:12:28 följande:

Wow så roligt!! Grattis vi är i precis samma ålder som er. Hoppas också vi lyckas nu på andra försöket. Vad hade du för symtom?
  • Kiwi157
    bebissugen91 skrev 2023-10-23 10:53:13 följande:
    Wow så roligt!! Grattis vi är i precis samma ålder som er. Hoppas också vi lyckas nu på andra försöket. Vad hade du för symtom?
    Tack så mycket! håller tummarna för er! Från ÄL+8 hade jag stickningar i livmodern. Inte vanlig molande mensvärk utan stickningar. Och imorse på ÄL+11 så mådde jag illa och då kände jag att jag borde kunna få ett tillförlitligt svar på testet 
  • Kiwi157
    Kiwi157 skrev 2023-10-23 12:48:25 följande:
    Tack så mycket! håller tummarna för er! Från ÄL+8 hade jag stickningar i livmodern. Inte vanlig molande mensvärk utan stickningar. Och imorse på ÄL+11 så mådde jag illa och då kände jag att jag borde kunna få ett tillförlitligt svar på testet 
    Inser när jag skriver att jag haft fler symtom. i lördags smakade sushin inte alls gott, älskar sushi annars, mådde mest illa av smaken. Väldigt tidigt men jag har en kort menscykel Också. Väldigt kissnödig igår.
  • Blucky

Plussade imorse med testa tidigt, tror det är ÄL+9. Har haft tydliga symptom, framför allt känningar och dragningar runt livmodern vilket jag hade på precis samma sätt med första barnet. Detta var dock oplanerat så jag är lite i chock. 

• Constanza

Verkar som jag åkt på en svampinfektion nu under helgen. Har bim om en vecka, kan det vara tecken på grav? Har nån annan haft så? 😅

• bebissugen91
    Constanza skrev 2023-10-23 14:14:30 följande:

Verkar som jag åkt på en svampinfektion nu under helgen. Har bim om en vecka, kan det vara tecken på grav? Har nån annan haft så? 😅

Du har inte tagit några andra  tillskott eller så under denna cykeln? 😊
Svar på tråden BIM oktober