• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Malmötjej
    HejEllie skrev 2023-10-17 06:27:39 följande:

Nytt test nu - negativt. Är på CD 28, bim-2 (igår var bim-3, skrev fel), ÄL+12 (uppskattat). 

Tänker testa varje morgon nu så länge mensen inte dyker upp. Vilket den förstås kan göra precis när som nu.. suck.. 

någon annan som testat idag? 

Jag testade mig också idag (äl+13, bim idag) .
    Negativt test med både babyplan och clearblue. 
    Ingen mens än så länge och tempen fortsätter vara halvhög. Känns verkligen som man är i limbo-land. Men mens-trosorna är på, för att liksom psykiskt säga till kroppen att det är okej. 

Jag är 35, och min man 38. Vi har försökt sedan i mars tror jag. Fick ett missfall i vecka 7 i juli. Vi har inga barn sedan tidigare. 

Grattis till alla som plussat! <3 
  • Malmötjej

Hej igen.
    Jag vet att man inte ska titta på testen efter tiden. 
    Men jag slängde inte de testen jag tog i morse och råkade slänga ett öga på dem efter ca 1,5-2 timmar. På clearblue är där en liten tillstymmelse till streck. 

Jag vet att familjeliv drar ner kvaliteten rejält. Så det synd förmodligen ingenting på bilden.men i verkligheten är där ett svagt blått streck. Kan detta ändå betyda något? Är det någon som upplevt detta? 

• Pico
    Malmötjej skrev 2023-10-17 11:41:22 följande:

Hej igen.
    Men jag slängde inte de testen jag tog i morse och råkade slänga ett öga på dem efter ca 1,5-2 timmar. På clearblue är där en liten tillstymmelse till streck. 

Jag vet att familjeliv drar ner kvaliteten rejält. Så det synd förmodligen ingenting på bilden.men i verkligheten är där ett svagt blått streck. Kan detta ändå betyda något? Är det någon som upplevt detta? 

Kan tyvärr vara ett torkstreck/spökstreck- finns det inte ett testa tidigt digitalt Clearblue? I så fall hade jag köpt ett sånt direkt och testat igen Förvånad hoppas hoppas!
  • Villblimamma98

Hej igen.

Det är nog tyvärr ett klassiskt torkstreck. De brukar dyks upp efter ca 10 min på dem där :/
  • Malmötjej

Tack för alla svar. 
    Jag ska försöka hålla ut och vänta till imorgon och se om mensen dyker upp. 
    Har flera babyplan hemma och ett clearblue digitalt med veckoindikator (men vill helst inte slösa det i onödan). 

Jag har metallsmak i munnen och lite illamående. Men det kan också vara nervositeten för att jag fortfarande hoppas på plus.

• Ememem

Hej igen.

Jag har tyvärr fått precis sånt där streck efter tiden gått ut och det har varit negativt. Just de testen är ökända för sina blåa torkstreck.
  • EFW

Grattis ni som plussat ❤️ Bara längtar mer och mer efter det där plusset 🤗

Dena månad vet jag inte ens om jag haft äl, även högst oklart när i så fall 😂😅🤞 Men håller tummarna 😁

Svar på tråden BIM oktober