BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Nytt test nu - negativt. Är på CD 28, bim-2 (igår var bim-3, skrev fel), ÄL+12 (uppskattat).
Tänker testa varje morgon nu så länge mensen inte dyker upp. Vilket den förstås kan göra precis när som nu.. suck..
någon annan som testat idag?
Hej igen.
Jag vet att man inte ska titta på testen efter tiden.
Men jag slängde inte de testen jag tog i morse och råkade slänga ett öga på dem efter ca 1,5-2 timmar. På clearblue är där en liten tillstymmelse till streck.
Jag vet att familjeliv drar ner kvaliteten rejält. Så det synd förmodligen ingenting på bilden.men i verkligheten är där ett svagt blått streck. Kan detta ändå betyda något? Är det någon som upplevt detta?
Hej igen.
Men jag slängde inte de testen jag tog i morse och råkade slänga ett öga på dem efter ca 1,5-2 timmar. På clearblue är där en liten tillstymmelse till streck.
Jag vet att familjeliv drar ner kvaliteten rejält. Så det synd förmodligen ingenting på bilden.men i verkligheten är där ett svagt blått streck. Kan detta ändå betyda något? Är det någon som upplevt detta?
Hej igen.
Köp ett digitalt early. Det har samma känslighet som det där testet❤️
Tack för alla svar.
Jag ska försöka hålla ut och vänta till imorgon och se om mensen dyker upp.
Har flera babyplan hemma och ett clearblue digitalt med veckoindikator (men vill helst inte slösa det i onödan).
Jag har metallsmak i munnen och lite illamående. Men det kan också vara nervositeten för att jag fortfarande hoppas på plus.
Hej igen.
Grattis ni som plussat ❤️ Bara längtar mer och mer efter det där plusset 🤗
Dena månad vet jag inte ens om jag haft äl, även högst oklart när i så fall 😂😅🤞 Men håller tummarna 😁
Grattis till er som plussat! Så härligt! ❤️❤️
Grattis till er som plussat, så roligt !!