• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Höst2023
    bebissugen91 skrev 2023-10-07 07:53:01 följande:

HÖST2023

Grattis!!❤️ så härligt att läsa 🥰
    Gjorde du något annorlunda denna cykeln jämfört med förra? 

Tack Hjärtamen vågar inte tro på testet! Var helt säker på att mensen skulle komma har precis som mensvärk! Kört med ägglossningstest och sen äter jag zink, , C och D vitamin men det gör jag alltid och sen folsyra. Sen har jag dragit ner på kaffet till att bara dricka på morgonen 

• Höst2023

Ememem kunde inte citera. skönt att höra, har försökt att googla men hittar inget om det :D. Då håller jag alla tummar och tår att fröet vill stanna Hjärta

• Cinapuffen
    Höst2023 skrev 2023-10-07 07:21:35 följande:
    // FörvånadÄr i chock. testade helt blankt på äl +11. Så trodde verkligen inte det var något. Men mensen var en dag sen så tog ett test bara för att vara säker, står gravid!!! Kan ett clear blue digita ljuga??? Känns precis som om jag ska gå mens!!!! 
    Stort grattis! ❤️
  • liloma
    Höst2023 skrev 2023-10-07 07:21:35 följande:
    // FörvånadÄr i chock. testade helt blankt på äl +11. Så trodde verkligen inte det var något. Men mensen var en dag sen så tog ett test bara för att vara säker, står gravid!!! Kan ett clear blue digita ljuga??? Känns precis som om jag ska gå mens!!!! 
    Stort grattis! ❤️
  • Constanza
    Höst2023 skrev 2023-10-07 07:22:10 följande:
    Bilden kom inte med
    Ååå grattis!!!! 
  • Pico

Wow så kul med två plus!!! Grattis både potatisbullen och höst2023 Hjärta

• tjatalagom

Det är jobbigt att leva i ovisshet när man har dåligt tålamod 😑 förra cykeln va den första efter pillerstopp och den var 50 dagar lång, vilket jag blev mycket positivt överraskad över. Trodde det skulle ta månatal före mensen kom. Iom detta räknar NC att min kommande cykel blir lika lång, och det KAN den ju bli men kan ju lika gärna bli "normal". Jag fick mens förra söndagen så skulle jag följa en vanlig cykel skulle det innebära äl runt nästa helg och nu hoppas jag verkligen inte att äl blir så tidigt då min man kommer vara bortrest heeeela nästa vecka 🙈 får köpa hem äl-stickor och hoppas den väntar tills gubben är hemma igen 

Svar på tråden BIM oktober