BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
hur gick det? 🧡
Ägglossning bekräftad så jag sällar mig till skaran för den eviga väntan. Dock fick vi bara till mys två gånger men jag hoppas att det ska räcka.
Jag blev lite fundersam för jag fick bara positivt äl-test en gång. Förra månaden var det positivt i två dagar. Men men. Hoppas det räckte.
Gaaaaaaah. Min temp fortsätter att stiga. Har aldrig haft så här hög temp förut. Lite dov mensvärk även idag. Tänkte egentligen ta ett första test imorgonbitti men funderar på att testa att ta ett redan efter jobbet idag. Vore ju perfekt till fredagsmyset om det var positivt. Eller är det dumt att ta på eftermiddagen så här tidigt? BIM igår. Någon som har någon input? 😇
Gaaaaaaah. Min temp fortsätter att stiga. Har aldrig haft så här hög temp förut. Lite dov mensvärk även idag. Tänkte egentligen ta ett första test imorgonbitti men funderar på att testa att ta ett redan efter jobbet idag. Vore ju perfekt till fredagsmyset om det var positivt. Eller är det dumt att ta på eftermiddagen så här tidigt? BIM igår. Någon som har någon input? 😇
Om mensen skà komma imon, kan jag testa idag då med ett vanligt test? Är så sjukt nyfiken. Illamåendet tar dö på mig & blödningen va väldigt sparsam o höll bara i några dagar Så kan inte räkna de som mens. Hur länge måste jag hålla mig isf? Räcker de med 4h?