BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Var det igår du hade nidblödning så ÄR det för tidigt att testa då hormonet inte hunnit stiga. Skulle inte utesluta någonting förens du får din mens 🥰👍🏼
Är så jävla ledsen idag. Har låst in mig i ett telefonrum på jobbet och är helt rödgråten för det känns så jäkla hopplöst just nu.
Vet inte vem jag ska prata med eller om det ens kommer att hjälpa något. Känns bara som man ältar. Hur gör ni där, pratar ni om att ni försöker skaffa barn med någon kompis? Gråter ni av er? Och hjälper det?
@macbookpro jag gråter en hel del och har en vän jag ventilerar lite med men tyvärr känner jag mig rätt ensam och ledsen i den situation jag är i ändå... känns inte riktigt som vänner förstå även om de finns där. Det är svårt..
Är så jävla ledsen idag. Har låst in mig i ett telefonrum på jobbet och är helt rödgråten för det känns så jäkla hopplöst just nu.
Vet inte vem jag ska prata med eller om det ens kommer att hjälpa något. Känns bara som man ältar. Hur gör ni där, pratar ni om att ni försöker skaffa barn med någon kompis? Gråter ni av er? Och hjälper det?
ÄL+11 och negativa test. Försöker inte stressa upp mig för har tidigare plussat på ÄL+12.
Men känns tungt om det ska bli ytterligare 1 månad utan ett plus.
ÄL+11 och negativa test. Försöker inte stressa upp mig för har tidigare plussat på ÄL+12.
Men känns tungt om det ska bli ytterligare 1 månad utan ett plus.