BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Jaha, nu dök mensen upp? Jag är så förvirrad. Det betyder att denna menscykel låg på 24 dagar. För ett par månader sedan blev det 26 dagar och då brukar jag ha en längre menscykel som ligger mellan 29-32 dagar. Vad är det som händer?
Mensen kom idag. en dag senare än planerat. Går nu in på försök nr 6 med första barnet. varje månad är hemskare än nästa. min man fick tillbaka resultatet av spermaprovet idag och allt är tiptop där. Vi vet ju inte säkert än men känns som det är fel på mig nu.
är 30 år.
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
2/10 - sanlin90, andra barnet, försökt 2,5 år.
3/10 - MacBookPro, första barnet, 5e försöka 3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
3/10 - MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket
3/10 - Kamrat, första barnet, 1:a försöket
Jag blir 26 i början av nästa år.
Jag fyller 32 om ett par veckor. Inväntar mens i dagarna sen påbörjas andra försöket för första barnet.
Hej,
Hoppar in i tråden. Tog en paus lite från FL, hållit på i 12+ månader. Tråkigt såklart att ja känner igen flera i bim listan.
Hoppas såklart som vanligt att detta är vår månad 😊
Temp ökning tyder på ÄL igår så BIM den 17e
Åh, vad tråkigt att mensen kom :( Förstår stressen.. vi verkar ha försökt lika länge med första barnet.
Min man ska få svar på spermaprov på fredag. Jättenervösa båda två. Allt såg bra ut hos mig?
Mensen kom idag. en dag senare än planerat. Går nu in på försök nr 6 med första barnet. varje månad är hemskare än nästa. min man fick tillbaka resultatet av spermaprovet idag och allt är tiptop där. Vi vet ju inte säkert än men känns som det är fel på mig nu.
är 30 år.
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
2/10 - sanlin90, andra barnet, försökt 2,5 år.
3/10 - MacBookPro, första barnet, 5e försöka 3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
3/10 - MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket
3/10 - Kamrat, första barnet, 1:a försöket
Det var just pga stressen och att jag till följd av det sov sämre som jag slutade tempa. Var ett sätt för mig att försöka kontrollera något jag ej kan kontrollera? sen har jag väldigt regelbunden cykel så insåg att det tog mer energi än det gav.
Jag är 31