BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Fick positivt ägglossningstest igår och idag har jag fruktansvärt ont på höger sida. Det hugger och molar typ som mensvärk men gör rätt så ont. Kan det vara ägget som släpper?
Fick positivt ägglossningstest igår och idag har jag fruktansvärt ont på höger sida. Det hugger och molar typ som mensvärk men gör rätt så ont. Kan det vara ägget som släpper?
Låter som att det kan vara det.
Jag fick också positivt äl test igår och ganska säker på att ägglossning har skett idag. Kul att kunna följa någon i den två veckors långa väntan sen? fast jag kommer nog börja testa redan på äl+8-9, fått mina tidigare positiva på äl+9. Beställt nya enkla stickor som ska komma imorgon så jag kommer kunna unna mig att slösa lite.
Låter som att det kan vara det.
Jag fick också positivt äl test igår och ganska säker på att ägglossning har skett idag. Kul att kunna följa någon i den två veckors långa väntan sen? fast jag kommer nog börja testa redan på äl+8-9, fått mina tidigare positiva på äl+9. Beställt nya enkla stickor som ska komma imorgon så jag kommer kunna unna mig att slösa lite.
Beräknad bim är 14 okt, dock säger både NC och FF det datumet trots att FF trodde jag skulle ha äl igår och NC idag så lite oklart hur lång min lutealfas är men ca 13-14 dagar tror jag.
Idag kom mensen, värre än någonsin med mensvärken.
känns som jag ska föda barn igen, usch.. ska ta mig igenom denna och sen flyttar jag över till november tråden då jag har lång cykel.
lycka till allihopa! ❤️
@ememem spännande håller tummarna för oss!
Första mensen sen uttag av spiral kom som en blixt från klar himmel igår. Blir en lång tråkig väntan till ÄL nu 🙈
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
Av ren nyfikenhet, tar ni några extra kosttillskott nu när ni försöker? Jag tar multivitamin gravid som ju har folsyra. Hört mycket om bidrottninggele t.ex.
Av ren nyfikenhet, tar ni några extra kosttillskott nu när ni försöker? Jag tar multivitamin gravid som ju har folsyra. Hört mycket om bidrottninggele t.ex.
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
Dagen innan bim - molnande värk så mensen lär komma imorgon som tänkt. Fan man blir alltid lika ledsen.. även om man redan ställt in sig på att det ej kommer gå denna gång.