BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Imorgon är det dags för ett testa tidigt på äl +9.
Haft molvärk stundtals idag vilket jag inte brukar ha en vecka innan mens. Någon mer som tänkt testa imorgon?
Bebissugen91, kunde inte citera nu igen 🙈
Tack! Igår hade jag ganska kraftig mensvärk, kändes precis som att mensen skulle komma, men idag varit lite lugnare, det kommer stundvis! har även ömma bröst, illamående och trötthet.. men kan ibland ha ganska jobbiga pms besvär så återstår väl att se 🙈 testar med digitalt i morgon och sen ska jag försöka hålla mig om det är neg, men det har jag sagt varje dag nu utan framgång haha 😂
Blev så frustrerad av alla misstänksamma svaga streck så var nära på att be sambon ta ett test idag för att se om han också får men då lär han väl tro jag tappat förståndet av det här så jag fortsätter i smyg 🤣
Nu börjar min ägglossning närma sig! Var och gjorde ett ul idag, såg bra ut med tjock slemhinna och en äggblåsa på 23mm fick även ovitrelle utskrivet. Så nu är det bara hålla alla tummar och tår 🌸 någon mer med äl i dagarna?
Bebissugen91, kunde inte citera nu igen 🙈
Tack! Igår hade jag ganska kraftig mensvärk, kändes precis som att mensen skulle komma, men idag varit lite lugnare, det kommer stundvis! har även ömma bröst, illamående och trötthet.. men kan ibland ha ganska jobbiga pms besvär så återstår väl att se 🙈 testar med digitalt i morgon och sen ska jag försöka hålla mig om det är neg, men det har jag sagt varje dag nu utan framgång haha 😂
Blev så frustrerad av alla misstänksamma svaga streck så var nära på att be sambon ta ett test idag för att se om han också får men då lär han väl tro jag tappat förståndet av det här så jag fortsätter i smyg 🤣
Tror jag är på ÄL+6, OM jag ens haft ÄL? Blir så fundersam för jag har alltid molvärk/smärta vid äl, men denna gång har jag inte haft ett dugg ont, vilket är konstigt för vara jag..
Bebissugen91
Det blir vårt första gemensamma, men vi har båda en varsin sedan tidigare :) själv då?
Tog två tester idag som var helt blanka. Bim -6 idag.
Ställer mentalt in mig på nästa cykel som är i slutet på oktober tror jag 😬
Tror jag är på ÄL+6, OM jag ens haft ÄL? Blir så fundersam för jag har alltid molvärk/smärta vid äl, men denna gång har jag inte haft ett dugg ont, vilket är konstigt för vara jag..
Jag är också en person som alltid känner av ÄL. Men senaste ÄL kände jag ingenting verkligen, men fick positivt på ÄL-test. Men det lossnade visst ett ägg ändå då jag plussade på ÄL+10 🥰👍🏼 Så tydligen kan det variera, men jag var också fundersam.
Men wow! Grattis!!
Och till alla andra, kämpa på ❤