BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Är så trött att jag håller på går under, lite märkligt då jag inte har ovanligt mycket på jobbet?
tror ni det funkar att ta ett test imorgon på äl+ 9-10 med ett vanligt test eller borde jag vänta till söndag om inte mensen dykt upp?
Är så trött att jag håller på går under, lite märkligt då jag inte har ovanligt mycket på jobbet?
tror ni det funkar att ta ett test imorgon på äl+ 9-10 med ett vanligt test eller borde jag vänta till söndag om inte mensen dykt upp?
Det kan såklart funka, men skulle rekommendera ett testa tidigt-test om du bara är på ÄL+9-10. 🥰
Åh jag är så orolig..
Idag är jag på BIM-6, jag har sån stark mensvärk i magen som strålar mot rygg och fiff, mår även lite illa och dålig aptit idag.. tog ett test i morse men det var inte ett testa tidigt och det var negativt.
Jag får alltid ganska kraftig mensvärk dagen innan eller några timmar innan jag får mens, men min mens är aldrig tidig, snarare brukar den va sen..
har inget minne av att jag hade såhär ont i början med mitt första barn, lite orolig att något är fel eller att mensen mot alla odds kommer för tidigt
för några månader sen hade jag också kraftig mensvärk och det visade sig att jag hade en cysta på 8x5cm på äggstocken, denna cysta rubbade hela min cykel och jag behövde punktera den på sjukhuset.
behövde bara skriva av mig lite, kan mensen komma tidigt trots positivt ägglossningstest? Inte så insatt i det här med ägglossningstest men mensvärken jag känner nu känns nästan för stark för att bero på eventuell grav?
Det kan såklart funka, men skulle rekommendera ett testa tidigt-test om du bara är på ÄL+9-10. 🥰
1/10 - amiilee, första barnet, femte försöket
1/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
2/10 - tjatalagom, första barnet, 1:a försöket
Är de någon som har någon symtom?
jag har illamående till o från. Känslig för dofter. Idag tillkom halsbränna. ?Bubblig? mage (känns som de e bubblor som spricker i magen). Enligt sambon så har jag ett humör som heter duga stundvis.
Är de någon som har någon symtom?
jag har illamående till o från. Känslig för dofter. Idag tillkom halsbränna. ?Bubblig? mage (känns som de e bubblor som spricker i magen). Enligt sambon så har jag ett humör som heter duga stundvis.
Du verkar ju verkligen ha starka symptom! När är bim?
jag har haft dålig mage och nu idag tillkom illamående. Bim på lördag och negativt test än så länge så förhoppningarna börja sjunka.
Bim - 6
inga symtom och tror ej på denna runda.
imorgon möte för fertilitetsundersökning