BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej, jag hoppar på denna tråd!
Andra försöket för andra barnet (har en son på 2,5 år). Första försöket var dock lite halvhjärtat då jag inte hade några äl-test utan bara utgick från min normala cykellängd. Har dock inte helt regelbundna cykler och förra månaden var den hela 5 dagar längre än normal, så vi träffade helt fel. Denna månad har jag köpt test som borde bli positivt vilken dag som helst.. Får se när bim blir, men runt mitten av oktober :) Första barnet kom till på första försöket och även om det inte betyder något inför denna gång är det svårt att inte räkna med att det ska gå fort även denna gång.. Men ska försöka ha tålamod!
Hej, jag hoppar på denna tråd!
Andra försöket för andra barnet (har en son på 2,5 år). Första försöket var dock lite halvhjärtat då jag inte hade några äl-test utan bara utgick från min normala cykellängd. Har dock inte helt regelbundna cykler och förra månaden var den hela 5 dagar längre än normal, så vi träffade helt fel. Denna månad har jag köpt test som borde bli positivt vilken dag som helst.. Får se när bim blir, men runt mitten av oktober :) Första barnet kom till på första försöket och även om det inte betyder något inför denna gång är det svårt att inte räkna med att det ska gå fort även denna gång.. Men ska försöka ha tålamod!
Ni som använder clear blue advance ägglossningstest, använder ni morgonurin? Jag läser på flera ställen att äl test oftast funkar bättre med urin senare under dagen men i instruktionen till cb så står det att man ska använda morgonurin.
mvh Väntar otåligt på glada gubben :)
Jag fick ju mens som planerat här om dagen men den slutade på en gång, jag tog ett test idag och får något otroligt svagt streck... Vet inte vad jag ska tro nu.
Ememem, kunde inte citera dig så skriver såhär :)
jag använde visserligen vanliga clearblue digital, men jag tog först på morgonen bara, sen började jag ta även på kvällen och den dagen jag fick positivt så fick jag negativt på morgonen och sen en glad gubbe på kvällen vid 20-21 tiden samma dag :)
Jag fick ju mens som planerat här om dagen men den slutade på en gång, jag tog ett test idag och får något otroligt svagt streck... Vet inte vad jag ska tro nu. //