• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Sanlin90

Äl+9-10 idag och hade en dipp igår, hoppas på implantationsdipp, det testet som verkade positivt va bara ett spök men testar nog igen idag hehe!

• Anni89
    Ememem skrev 2023-09-28 05:50:23 följande:
    Välkommen! Det är så svårt det där, min tvåa kom till på första försöket, ettan tog visserligen ett halvår, men har också svårt att inte räkna med att det inte ska gå fort. Besvikelsen kommer bli enorm om det inte tar sig denna månad. 
    Ja det är svårt att inte ha höga förväntningar..! Jag har inte fått positivt äl-test ännu så även denna cykel verkar bli längre än normalt (borde annars fått positivt typ igår som senast). Önskar oss båda lycka till Glad 
  • bebissugen91

Imorgon är det dags för ett testa tidigt på äl +9.
    Haft molvärk stundtals idag vilket jag inte brukar ha en vecka innan mens. Någon mer som tänkt testa imorgon?

• Kamrat
    bebissugen91 skrev 2023-09-28 16:08:36 följande:

Haft molvärk stundtals idag vilket jag inte brukar ha en vecka innan mens. Någon mer som tänkt testa imorgon?

Så spännande! Jag kommer nog inte kunna hålla mig, även om jag är två dagar efter dig. Tycker inte att jag har så mycket känningar dock så troligtvis blir det negativt 😅

Håller tummarna för dig!!
  • EFW

Hej kommer in från septemberträden då mensen kom i dag. Nästa mens beräknad den 26/10 och nu jar jag precis klickat hem nya äl och grav tester 😃🤞

• bebissugen91
    bebissugen91 skrev 2023-09-28 16:08:36 följande:

Kan mycket väl vara skengravid också 😂😂 vi får se imorgon bitti!
    Förstår att det är svårt att hålla sig 😂 man försöker vara cool och chill men det går inte 
  • Memlan
    bebissugen91 skrev 2023-09-28 18:32:03 följande:
    Kan mycket väl vara skengravid också 😂😂 vi får se imorgon bitti!
    Förstår att det är svårt att hålla sig 😂 man försöker vara cool och chill men det går inte 
    Lycka till!! 🥰 
    känner också molvärk och känner mig varm och svettig till och från, lite lätt illamående då och då.. 
    Tänkte också ta ett testa tidigt i morgon bitti, bi-4 🙈
  • bebissugen91
    Memlan skrev 2023-09-28 18:46:56 följande:
    Lycka till!! 🥰 
    känner också molvärk och känner mig varm och svettig till och från, lite lätt illamående då och då.. 
    Tänkte också ta ett testa tidigt i morgon bitti, bi-4 🙈

Tack detsamma 🥰Spännande! Håller ditt molvärk i sig? Jag kommer vara bim -6 😊
  • Barbrastreisand

Nu börjar min ägglossning närma sig! Var och gjorde ett ul idag, såg bra ut med tjock slemhinna och en äggblåsa på 23mm fick även ovitrelle utskrivet. Så nu är det bara hålla alla tummar och tår 🌸 någon mer med äl i dagarna? 

• Embarazada
    Barbrastreisand skrev 2023-09-28 19:38:33 följande:

Nu börjar min ägglossning närma sig! Var och gjorde ett ul idag, såg bra ut med tjock slemhinna och en äggblåsa på 23mm fick även ovitrelle utskrivet. Så nu är det bara hålla alla tummar och tår 🌸 någon mer med äl i dagarna? 

Jag har det idag :) 
Svar på tråden BIM oktober