BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Är på BIM - 8. Har haft ihållande molvärk i några dagar, varit frusen och trött!! Hoppas det kan vara tidiga tecken. Denna eviga väntan på testdag ?
Var inte meningen med ???
Tog två tester idag som var helt blanka. Bim -6 idag.
Ställer mentalt in mig på nästa cykel som är i slutet på oktober tror jag 😬
Så segt. Inte tagit test denna cykel men är inne på samma. Bim -4 och känner nada då tar det som ett neg
Känns inte så lovande när läkaren som gör min fertilitetsundersökning nu sa att det var bra att vi kom dig nu då det var dags att reda ut vad som inte fungerar. Vill inte låta för neggo nu men det här med att det är helt ?normalt ? att det tar 8 månader känns som struntprat efter att ha varit där. Såhär i efterhand så hade jag gått dit tidigare eftersom jag ändå har haft flera ordentliga Försök. Mitt råd (i alla fall just nu) är att inte vänta för länge i onödan. det kostar en slant men hur mycket har jag inte redan lagt på alla ögglossningstest, gravtest etc
ska spola den 12e Okt. hoppas på att det gör susen !
Jag är också en person som alltid känner av ÄL. Men senaste ÄL kände jag ingenting verkligen, men fick positivt på ÄL-test. Men det lossnade visst ett ägg ändå då jag plussade på ÄL+10 🥰👍🏼 Så tydligen kan det variera, men jag var också fundersam.
Inget + idag. Men jag vet att jag är tidig att testa. Avvaktar över helgen o ser vad testerna säger Då.
Hej, jag hoppar in i tråden idag då jag fick mens igår. Det var första försöket och nu kör vi på oktober månad och hoppas på +. Det är vår fjärde och sista bebis men vi längtar sååå efter den. Hade egentligen bestämt mig för att inte skaffa fler barn då det är full rulle med 3 barn men kunde inte heller sluta känna längtan efter en till liten. Det kändes som att jag helt enkelt inte va klar med den delen av mitt liv. Nu Hoppas jag att en till bebis kommer till oss men tar verkligen inget förgivet. Fyller 35 år nästa månad så det kanske inte alls går men hoppet är det sista som försvinner. hoppas vi alla lyckas snart! Nästa Bim är beräknad till den 29/10? lycka till!
@macbookpro går inte citera dig. Menar du att läkaren menade på att 5 mån att försöka inte är normalt?
Hej!
Är det så att ÄL testen ger lite svagt utslag när ÄL börjar närma sig? Jag har tagit ÄL test nästa varje dag i 16 dagar nu och det har varit helt blankt. Men idag kom ett svagt streck. Tror ni ÄL är på ingång då?
Hej!
Är det så att ÄL testen ger lite svagt utslag när ÄL börjar närma sig? Jag har tagit ÄL test nästa varje dag i 16 dagar nu och det har varit helt blankt. Men idag kom ett svagt streck. Tror ni ÄL är på ingång då?
Ja, men det kan vara flera dagar med svaga streck men om du haft helt blanka fram tills nu så talar det för att äl är på gång.
En del behöver testa både morgon och kväll för att inte missa stegringen.