Inlägg från: Barbrastreisand |Visa alla inlägg
  • Barbrastreisand

BIM oktober

Jag hoppar in i denna tråd, jag har passerat 12 försök och slutat räkna. Spolade äggledaren förra cykeln utan resultat, denna gång blir det att övervaka ägglossning på dag 13 och eventuellt behandling (spruta?). Så nu håller vi tummarna att det tar sig, annars överväger vi nog att påbörja IVF..

3/10 MacBookPro, första barnet 5e försöket

3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket

6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket

6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket 
    7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket 
    10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
    10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk 
    13/10 EJT, andra barnet, 7:e försöket
    14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
    15/10 Barbrastreisand, andra barnet, 12+ försök
    16/10 - villblimamma98, första barnet, 5e försöket
    20/10 - Fruffe, andra barnet, 7e försöket, 
    23/10 - Bodbod, första barnet, 7 försöket
  • Barbrastreisand

Nu börjar min ägglossning närma sig! Var och gjorde ett ul idag, såg bra ut med tjock slemhinna och en äggblåsa på 23mm fick även ovitrelle utskrivet. Så nu är det bara hålla alla tummar och tår 🌸 någon mer med äl i dagarna? 

• Barbrastreisand
    Embarazada skrev 2023-09-28 19:48:28 följande:
    Jag har det idag :) 
    Kul då är vi rätt synkade! Håller tummarna! 
    Ememem skrev 2023-09-28 21:36:59 följande:
    Jag har äl lördag eller söndag enligt NC och FF men har inte ens fått blinkande gubbe på äl testet så börjar känna mig något tveksam till att det blir så.
    Hoppas det stegrar snart då! Ibland kan det gå rätt fort så än finns det hopp :) 
  • Barbrastreisand
    liloma skrev 2023-10-05 09:44:22 följande:

6 dagar kvar till bim. Vill bara veta nu! Fler som bara går och väntar in testdag? Hur tidigt brukar ni testa? 

Japp! Den eviga väntan! Jag brukar börja smygtesta runt äl+9-10 med testa tidigt. Men denna cykel får jag vänta längre då jag tagit ovitrelle, så blir en låååång väntan haha
  • Barbrastreisand
    liloma skrev 2023-10-06 08:32:12 följande:
    Ja, ständigt denna väntan!
    Har inte så bra koll, varför får du vänta längre? 
    Som tur är tycker jag dagarna går fort, fullt upp, men just detta moment känns som det går långsamt ändå! Får se om jag köper ett testa tidigt och testar på söndag, eller håller mig till onsdag... 
    Sprutan påverkar hcg i kroppen så man kan få falska positiva ungefär 10 dagar efter.. ja jag tycker innan äl går det fort, men efteråt väldigt långsamt trots fullspäckat schema haha! Håller tummarna för dig, berätta gärna hur det går 🌸
  • Barbrastreisand

Stort grattis till er som plussat!
    Själv är man på äl+11 och negativt testa tidigt så blev inget även denna månad.. stort lycka till er som fortfarande väntar in bim🌸 

Svar på tråden BIM oktober