BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Vi planerar bebis 2024! Jag kör inga ägglossningstester än, jag tycker mig känna ägglossning och får vanligtvis massor av fertilt sekret. Blir tredje försöket i september, men vet inte när jag har BIM under oktober för mensen har inte kommit än.
Vi planerar bebis 2024! Jag kör inga ägglossningstester än, jag tycker mig känna ägglossning och får vanligtvis massor av fertilt sekret. Blir tredje försöket i september, men vet inte när jag har BIM under oktober för mensen har inte kommit än.
Hej! 😊
Hoppar in i denna tråden då vi inte lyckades förra månaden, mens kom idag!
Beräknas ha ägglossning runt den 17-19 september och BIM 2 oktober.
Hoppar in här.
Mensen kom sakta imors och sen bara ökat. Så försök numer 2 gick inte. Så vi tar nya tag nu och går in i försök numer 3. Hade spiral innan så nu kanske kroppen hamnar i balans. Är bara 11 veckor sen jag tog ut den så kanske därför de inte gått. Sen haft mycket stress i mitt liv. Men vi försöker igen nu. Appen säger nu att jag har 26 dagar cykel vilket jag tror mer pö så den räknar äl på cykel dag 12.
Så bim är ca 2/10 och troligtvis äl 17/9 så snart!! Redan nästa helg. Kommer varken att tempa eller använda oss av äl test. Utan kommer köra på sex varannan dag helst. Minst var 3 om vi inte vill mer. De är våran plan. ☺️ är de något annat ni undrar så bara att fråga ☺️