BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Kan inte vi ha en privat facebookgrupp? Vet att det finns redan men den är så stor. Jag vill gärna vara med i en lite mindre 😁
Kan inte vi ha en privat facebookgrupp? Vet att det finns redan men den är så stor. Jag vill gärna vara med i en lite mindre 😁
Tror många brukar gå över till Facebook när bebis är påväg, så har det iaf blivit vid mina två tidigare.
Dessa BIM trådar ändras personerna i varje månad så blir inte så konsekvent. Plus att jag tror att många gärna är lite mer anonym i denna fas.
Visste inte att det fanns BIM grupper på facebook, är de stängda/hemliga?
Vi ska börja försöka denna månaden. Vårt tredje barn. Har äl den 23/9 ")
Vi ska börja försöka denna månaden. Vårt tredje barn. Har äl den 23/9 ")
Den 28e sep är den inbokad.
Ska bli skönt att få veta om något är fel eller om det bara är att fortsätta försöka som vi gör :)
Ska ha ÄL om två dagar enligt appen.
Kör på ÄL tester.
Vi kör på varannan dag sedan igår. Kommer åka bort på onsdag - fredag. Så då blir det en snabbis på morgonen och en så fort jag kommer hem på fredag. Haha.
Ska ha ÄL om två dagar enligt appen.
Kör på ÄL tester.
Vi kör på varannan dag sedan igår. Kommer åka bort på onsdag - fredag. Så då blir det en snabbis på morgonen och en så fort jag kommer hem på fredag. Haha.
Här kom mensen inatt så väntar på nästa ÄL som skall vara runt 28/9. Har en kort cykel på 25dagar.
Vi försöker med 3dje barnet.
Första bara blev utan ansträngning
Andra så gick ja på Letrozol å Otvirelle å vi fick 4 mf
Tredje går trögt! Skall till doktorn i okt för att diskutera Letrozol. Tempar, kör me CB ÄL-tester.
Har nu beställt hem en stor laddning av CBs avancerade ÄLtester.
Tror många brukar gå över till Facebook när bebis är påväg, så har det iaf blivit vid mina två tidigare.
Dessa BIM trådar ändras personerna i varje månad så blir inte så konsekvent. Plus att jag tror att många gärna är lite mer anonym i denna fas.
Visste inte att det fanns BIM grupper på facebook, är de stängda/hemliga?
Mensen dök upp idag så jag hoppar gärna in. Låt oktober vara VÅR månad ❤️