BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Misstänker att jag har äl just nu. Enligt mina flytningar ???? o sambon va mer än sugen på sex idag 😂 han vill inte veta att hur äl testen ser ut. Utan mer jag som vill ha koll. Ska testa imorgon Igen. Innan har dom varit så svaga så testade inte idag.
jag hoppas att jag plussar den 7 okt, kan väl bli en perfekt födelsedagspresent och att jag slipper förknippa min födelsedag med ett tidigare missfall.
ni med många barn redan, hur kommer era släktingar att reagera tror ni? Detta blir våran första gemensamma. Jag har 4 sedan innan med 2 pappor. Han har en sedan innan så totalt har vi redan 5 i familjen.
MissIsLiia - ingen av våra vet om detta. Dom har klart o tydligt sagt att de räcker men de e som du säger, de e vårat val. Våra är 2008-2020.
Nu igår fick jag tydligt fertilt sekret i omgångar under dagen (dock ser jag ingen stegring alls i ÄL-tester ännu). Bara cykeldag 14 och jag brukar ha ägglossning myyyycket senare, men har också oregelbundna cykler och har ibland tidigare ägglossning.
Håller tummarna att ÄL ändå är på G, ägglossningen verkar bli mer kvalitativ när den hamnar tidigare i cykeln.
Fick positivt på ägglossningstestet redan idag på CD13, blev så förvånad, för brukar inte ha det förrän runt kring 15/16. Men en positivt överraskning! Nu kör vi 😄
Fick positivt på ägglossningstestet redan idag på CD13, blev så förvånad, för brukar inte ha det förrän runt kring 15/16. Men en positivt överraskning! Nu kör vi 😄
Nu igår fick jag tydligt fertilt sekret i omgångar under dagen (dock ser jag ingen stegring alls i ÄL-tester ännu). Bara cykeldag 14 och jag brukar ha ägglossning myyyycket senare, men har också oregelbundna cykler och har ibland tidigare ägglossning.
Håller tummarna att ÄL ändå är på G, ägglossningen verkar bli mer kvalitativ när den hamnar tidigare i cykeln.
Mensen kom idag så jag hoppar in här. Vårt 9e försök (3e efter missfall). Håller tummarna för oss alla. Låt oktober vara vår månad!
3/10 MacBookPro, första barnet 5e försöket
3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket
3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket
3/10 MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket
6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket
7/10- höst2023, första barnet, 2:a försöket
7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket
10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk
13/10 EJT, andra barnet, 7:e försöket
14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
15/10 Barbrastreisand, andra barnet, 12+ försök
16/10 - villblimamma98, första barnet, 5e försöket
18/10 - Malmötjej, första barnet, 9e försöket (3e efter missfall)
19/10 - Pico, andra barnet, 2:a försöket
20/10 - Fruffe, andra barnet, 7e försöket,
21/10 - Nattotis, tredje barnet, 2:a försöket
23/10 - Bodbod, första barnet, 7 försöket
Lyckas inte citera - men @cinapuffen så roligt! Jag tycker mig känna igen ditt namn så jag antar att vi var i samma BIM-trådar i början på 2022?
@malmötjej - håller en extra tumme för dig! Jag gick igenom ett missfall i juni 2021 och plussade efter 5-6 försök efter det, vet hur tufft det är