• Pico

BIM oktober

hallå hallå Skrattande fick vår son i november 2022 och fick tillbaka mensen i somras, så har haft ett försök där vi nog missade ÄL då cykeln var lång och jag inte orkade testa med fler stickor, hehe. lite osäker på när nästa mens blir men gissar på omkring 19:e oktober - så får vi se sen vad stickorna säger om ÄL Solig

3/10 MacBookPro, första barnet 5e försöket
    3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket

3/10 - Memlan, andra barnet, 1:a försöket 
    3/10 MissIsLiia 4e barnet, 7e försöket

6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket

6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket 

7/10- höst2023, första barnet, 2:a försöket 

7/10 - Potatisbulle, första barnet, 10:e försöket 
    10/10 - Bär, tredje barnet, 5:e försöket efter MF.
    10/10 - barnlängtan89, andra barnet, 14:e försöket, 3:e efter kemisk 
    13/10 EJT, andra barnet, 7:e försöket
    14/10 - Ememem, tredje barnet, 1:a försöket
    15/10 Barbrastreisand, andra barnet, 12+ försök
    16/10 - villblimamma98, första barnet, 5e försöket
    19/10 - Pico, andra barnet, 2:a försöket 
    20/10 - Fruffe, andra barnet, 7e försöket, 
    23/10 - Bodbod, första barnet, 7 försöket
  • Pico

Lyckas inte citera - men @cinapuffen så roligt! Jag tycker mig känna igen ditt namn så jag antar att vi var i samma BIM-trådar i början på 2022? Flört

• Pico

@malmötjej - håller en extra tumme för dig! Jag gick igenom ett missfall i juni 2021 och plussade efter 5-6 försök efter det, vet hur tufft det är Rynkar på näsan 

• Pico

Ett sent svar till @malmötjej! 

Jag hoppas också på att oktober ska vara vår månad! Förra gången det tog sig gjorde jag inget speciellt rent fysiskt men jag hade full koll på ägglossningen med hjälp av NC och ägglossningstest :) nu tänkte jag enbart köra på ägglossningstest, börjar nog testa i slutet på denna vecka eller i början på nästa Solig

• Pico

Vaknade upp med huvudvärk och en glad gubbe på ÄL-testet - så nu kör vi!! vid första försöker förra månaden så hittade jag inte ÄL på de 10 tester jag hade och skippade att köpa fler, bättre lycka denna månad helt klart Skrattande mannen blev peppad också haha, men det är ju lite svårare nu när man har en liten på 11 månader att ta hänsyn till Flört 

som svar på tidigare fråga, jag är 32 Solig

• Pico

Wow så kul med två plus!!! Grattis både potatisbullen och höst2023 Hjärta

• Pico

Stort grattis villblimamma98 Hjärta håller alla tummar för dig!

• Pico

ÄL+7 idag, någon mer? Ni som plussat, hade ni några tidiga symtom? Jag känner mig frusen, lite illamående imorse och ont i ländryggen.. men det kan ju bero på helt andra saker Obestämd

• Pico

@villblimamma98 - intressant! Jag har varit trött igår och även idag också, vilket jag inte brukar vara, men progesteronet gör väl det i denna delen av fasen har jag för mig oavsett gravid eller ej så Obestämd

@AnnaCaroline89 - samma dag för dig? Kul att följas! Har du några känningar?

• Pico

ÄL+9 idag, huvudvärk och illamående - ska försöka ta ett test imorgonbitti, fick ett väldigt svagt streck när jag var på ÄL+9 med sonen så hoppas på morgondagen Drömmer

• Pico

ÄL+10 idag Hjärta hoppas så innerligt att det håller i sig!!

• Pico
    AnnaCaroline89 skrev 2023-10-17 08:33:44 följande:
    Grattis!!! 🎈🎈🎈
    Grattis till dig också!! Så roligt att vi båda lyckades! håller tummar och tår för oss båda Solig
  • Pico
    Malmötjej skrev 2023-10-17 11:41:22 följande:

Hej igen.
    Jag vet att man inte ska titta på testen efter tiden. 
    Men jag slängde inte de testen jag tog i morse och råkade slänga ett öga på dem efter ca 1,5-2 timmar. På clearblue är där en liten tillstymmelse till streck. 

Jag vet att familjeliv drar ner kvaliteten rejält. Så det synd förmodligen ingenting på bilden.men i verkligheten är där ett svagt blått streck. Kan detta ändå betyda något? Är det någon som upplevt detta? 

Kan tyvärr vara ett torkstreck/spökstreck- finns det inte ett testa tidigt digitalt Clearblue? I så fall hade jag köpt ett sånt direkt och testat igen Förvånad hoppas hoppas!
Svar på tråden BIM oktober