• bebissugen91

BIM oktober

Hej allihop! 

I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
    Någon mer här.som planerar barn i höst?

• Svar på tråden BIM oktober
  • Cinapuffen
    Pico skrev 2023-09-22 10:14:09 följande:

Lyckas inte citera - men @cinapuffen så roligt! Jag tycker mig känna igen ditt namn så jag antar att vi var i samma BIM-trådar i början på 2022? Flört

Det stämmer! 😁 Hoppas vi kan gå vidare till samma bf grupp nu då. 😊
  • bebissugen91

Malmötjej - vad tråkigt att mensen kom. Hoppas på bättre lycka i oktober 🤗 och kul att någon mer här är från Malmö 😎

• Malmötjej
    Pico skrev 2023-09-22 10:17:45 följande:

@malmötjej - håller en extra tumme för dig! Jag gick igenom ett missfall i juni 2021 och plussade efter 5-6 försök efter det, vet hur tufft det är Rynkar på näsan 

Hej.
    Beklagar ditt missfall, men så fint att höra att det gick vägen sedan. 
    Hur mycket jag än visste att det är vanligt osv, så gjorde det så fruktansvärt ont i hjärtat att känna livet rinna ur mig. 

Första cykeln efter mf så försökte vi bara halvhjärtat. Förra cykeln tyckte jag att vi gjorde allt vi kunde och därför blev jag nog mer ledsen när mensen kom i morse. 

Men jag hoppas att oktober är vår månad. Minns du om du gjorde något speciellt eller lät naturen ha sin gång när det fastade för dig? <3 
  • Malmötjej
    bebissugen91 skrev 2023-09-22 10:52:42 följande:

Malmötjej - vad tråkigt att mensen kom. Hoppas på bättre lycka i oktober 🤗 och kul att någon mer här är från Malmö 😎

Tack och detsamma. 
    Hoppas att vi snart får följas åt i en BF-tråd istället. <3 
  • EJT

Falskt alarm här. Idag snustorrt och absolut ingen äggviteflytning. Absolut ingen stegring på ÄL-test heller mer negativt än igår. Är som att framstegen mot ÄL bara backade 10 ggr. 

• Hund12345

Detta är dagens test. när skulle ni gissa på äl? Jag som trodde att jag hade de igår då flytningarna kom i massor samt att jag inte kunde kissa ut sambons saft igår utan den kom ut idag. tog inget test igår men tog den 19de o då va de något ljusare än idag. 

• Ememem
    Hund12345 skrev 2023-09-22 23:06:14 följande:

Detta är dagens test. när skulle ni gissa på äl? Jag som trodde att jag hade de igår då flytningarna kom i massor samt att jag inte kunde kissa ut sambons saft igår utan den kom ut idag. tog inget test igår men tog den 19de o då va de något ljusare än idag. 

Det går inte att gissa äl utifrån ett så svagt test. Stegringen kan komma snabbt och ge ett positivt test inom någon dag och det kan vara flera dagar bort. 

Det kan också vara så att du missat stegringen eftersom du inte testade igår.

• Hund12345

Ememem - okej. Jag har aldrig haft äl innan utan fick fyra av en kompis o tänkte, då testar jag varannan dag för att se. 

• Bär

Blir så fundersam på veckans testande av ÄL. 
    Fick negativt på torsdag morgon, testade inget mer den dagen, fick sedan positivt på fredagsmorgon +kväll, men nu på lördagmorgon så var det negativt igen.
    Just nu ångrar jag att jag inte testade på torsdagskväll med, för då hade det säkert visat positivt med..nu hann vi bara med 1 gång under tiden testen visade positivt. 
    Vet att det kan räcka, men hade velat hunnit mer..

Svar på tråden BIM oktober