BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Lägger till mig själv. Har något oregelbundna cykler så mitt datum är ungefärligt ☺️
3/10 - MacBookPro, första barnet 5e försöket
Jag hoppar in här. Enligt appen så ska jag ha äl 21/9 men tog äl test igår och då syntes de lite svagt men idag va de svagare än igår. Betyder de då att jag hade äl tidigare än vad appen sa 🤔
Detta blir mitt 5 barn isf & sambons andra.
Vill så gärna att de ska lyckas. I januari gjorde jag en abort som jag ångrar så sjukt mycket, mår dåligt av de varje dag. jag vet jag har 5 friska barn - va nöjd men jag känner mig inte färdig. Vill ha en till innan jag blir för ?gammal?.
Jag hoppar in här. Enligt appen så ska jag ha äl 21/9 men tog äl test igår och då syntes de lite svagt men idag va de svagare än igår. Betyder de då att jag hade äl tidigare än vad appen sa 🤔
Detta blir mitt 5 barn isf & sambons andra.
Vill så gärna att de ska lyckas. I januari gjorde jag en abort som jag ångrar så sjukt mycket, mår dåligt av de varje dag. jag vet jag har 5 friska barn - va nöjd men jag känner mig inte färdig. Vill ha en till innan jag blir för ?gammal?.
3/10 - MacBookPro, första barnet 5e försöket
3/19 pippi12345, tredje barne, 3e försöket
6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
Är detta ett positivt äl test??
Är detta ett positivt äl test??
Trots att det bara är försök 5 för oss har jag bokat in en privat fertilitetsundersökning. Det är helt enkelt för jobbigt för mig att vänta tills ett år har gått. Får vara värt 5000 sek.
Gjorde samma sak, sökte privat för fertilitetsutredning då jag kände att det var otroligt jobbigt att inte veta om det är något fel på mig/oss (första barnet, 5e försöket med BIM 1/10). Dock kostade det bara 260 kr per besök även fast det var privat och det gick på två besök. Då gjorde vaginalt UL och sen HSSG (äggledarspolning). Allt såg bra ut för min del.
Sen ska mannen också kolla sig och det kostar 260 kr för besök + 1200 kr för spermaprov. Vi väntar dock till efter ÄL med det :)
Dagens äl test är mycket svagare så det måste betyda att peaken av lh hormon var Igår kastar in en bild på dagen äl test
Dagens äl test är mycket svagare så det måste betyda att peaken av lh hormon var Igår kastar in en bild på dagen äl test