BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Mensen kom idag. Vi kör på som vanligt. sporadiskt sex utom de fertila dagarna markerade i appen. Dessa kör vi sex på nästan varje dag. tempar ej men tar ÄL test.
ska vi köra en Bim-lista?
3/10 - MacBookPro, första barnet 5e försöket
Hoppar in här jag med! Hoppas på bättre lycka den här månaden. 😊
6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
Hoppar in här jag med! Hoppas på bättre lycka den här månaden. 😊
Fick äntligen mensen i söndags, 37 dagars cykel blev det 😅
Med all säkerhet pga. att jag prövat lite inositol, aldrig mer! Eller, bra att veta ifall en behöver skjuta på ägglossning/mens någon gång framöver kanske..
Jag och mannen har valt att hoppa försök denna månad, jag har varit ordentligt sjuk nu också så vill ge kroppen en chans att bli 100% och se till att denna cykel inte är rubbad med. Skriver inte in mig i denna BIM tråd och hoppas egentligen inte att vi syns i nästa då ni alla ska få plussa i oktober! 😜🍀
Fick äntligen mensen i söndags, 37 dagars cykel blev det 😅
Med all säkerhet pga. att jag prövat lite inositol, aldrig mer! Eller, bra att veta ifall en behöver skjuta på ägglossning/mens någon gång framöver kanske..
Jag och mannen har valt att hoppa försök denna månad, jag har varit ordentligt sjuk nu också så vill ge kroppen en chans att bli 100% och se till att denna cykel inte är rubbad med. Skriver inte in mig i denna BIM tråd och hoppas egentligen inte att vi syns i nästa då ni alla ska få plussa i oktober! 😜🍀
Skriver in mig i tråden. Har egentligen BIM på söndag men är på äl+12 och alla tester är negativa så inväntar mensen och försöker igen i oktober
6-7/10 - bebissugen91, första barnet, 1:a försöket
16/10 - villblimamma98, första barnet, 5e försöket
Halloj!
Precis slutat med minipiller i början på veckan. Sist jag slutade tog den 21 dagar. Så mensen bör komma 3dje oktober. Men jag vill gärna vänta en cykel innan vi börjar så man kan ha mer exakt koll.
Detta blir vårat andra barn. Dottern kom i juli 2020 🥰
Trots att det bara är försök 5 för oss har jag bokat in en privat fertilitetsundersökning. Det är helt enkelt för jobbigt för mig att vänta tills ett år har gått. Får vara värt 5000 sek.