BIM oktober
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Hej allihop!
I september gör vi första försöket med att skaffa barn, bör ha ÄL runt den 23/9. Kommer att använda mig av clearblue fertilitetsmonitor för att testa 😊
Någon mer här.som planerar barn i höst?
Vi planerar bebis 2024! Jag kör inga ägglossningstester än, jag tycker mig känna ägglossning och får vanligtvis massor av fertilt sekret. Blir tredje försöket i september, men vet inte när jag har BIM under oktober för mensen har inte kommit än.
Hoppar in här jag med! Hoppas på bättre lycka den här månaden. 😊
3/10 - MacBookPro, första barnet 5e försöket
6-7/10 - Cinapuffen, 4e barnet, 2a försöket
Fick äntligen mensen i söndags, 37 dagars cykel blev det 😅
Med all säkerhet pga. att jag prövat lite inositol, aldrig mer! Eller, bra att veta ifall en behöver skjuta på ägglossning/mens någon gång framöver kanske..
Jag och mannen har valt att hoppa försök denna månad, jag har varit ordentligt sjuk nu också så vill ge kroppen en chans att bli 100% och se till att denna cykel inte är rubbad med. Skriver inte in mig i denna BIM tråd och hoppas egentligen inte att vi syns i nästa då ni alla ska få plussa i oktober! 😜🍀
Trots att det bara är försök 5 för oss har jag bokat in en privat fertilitetsundersökning. Det är helt enkelt för jobbigt för mig att vänta tills ett år har gått. Får vara värt 5000 sek.
Hoppar in i tråden. Skitläskigt men har äntligen bestämt att jag vill ha en trea. Tanken har alltid funnits där men alltid något som hindrat.
Fyller 37 år i höst så känner lite att det är nu eller aldrig. Har två barn varav den yngsta går i förskoleklass.
Tempar och har även gjort det vid tidigare barn med gott resultat.
Kan inte vi ha en privat facebookgrupp? Vet att det finns redan men den är så stor. Jag vill gärna vara med i en lite mindre 😁